Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så var jeg til sidste besøg hos JM i går. Babyen blev skønnet til 3400 g. Hjertelyden var fin.
Det var endnu en ny JM og denne gang følte jeg, at jeg fik rigtig meget ud af besøget. Vi fik en god snak omkring amning, da jeg havde så mange problemer sidste gang. Hun ville skrive et notat i min journal, så de allerede var klar over det på fødegangen og så ville hun sørge for, at der var en amme-ekspert der tog kontakt til mig først i næste uge og hvis jeg havde nået, at føde - så var det hende der kom hjem til mig. Så fik vi også en god snak omkring væsken i min krop og hun kunne ikke forstå, at jeg ikke var blevet tilbud akunpunktur selvom jeg havde ringet to gange til JM centeret indenfor de sidste 14 dage. Der var desværre ingen tider før den 30/3, men jeg skulle ringe på mandag og hører om et afbud. Hun var en ældre JM og jeg ville ønske, at jeg havde haft hende hele vejen igennem graviditeten.
Hun gjorde mig desuden opmærksom på, at jeg ville komme hjem 4-6 timer efter, at jeg havde født - ammeproblemer eller ej. Hm hm hm. Det er jeg ikke tilfreds med og som jeg sagde, det er jo lige før, at man håber der går noget galt. Det er godt nok en meget mærkeligt sted, at sparer.
Nå, men nu skal jeg ikke i JM-centeret mere. Næste besøg er søndag den 29/3, hvor jeg skal på fødegangen og have kørt en strimmel for, at se om babyen har det godt. Men gud hvor jeg håber, at jeg har født inden.
Knus fra
Katja 40+2

Anmeld