Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej hej
Er jeg den eneste som næsten har købt alle ting ind ingen ting er her hjemme, de er ved sælgere eller min søster
Mangler kun tøj, barnevognen (ved hvilken jeg vil have) og de forskellige creme, som jeg køber lige før barnet kommer og skal have nogle flere sutter og brystpumpe skal jeg også have købt når jeg kommer længere henne er igang med at finde de rigtige dyner, de skal helst være allergivenlige Jeg har det bare sådan at jeg ikke gider stå og mangle en masse, når barnet er der og jeg gider ikke have at nogen tror at jeg ikke har råd til tingene. Jeg er super glad for gul og gratis
Jeg er 18 uger henne på torsdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
smiler jeg har ikke købt noget i nu jeg har kikked på en masse ting men jeg tør ikke købe noget inu og vil gerne ha a vide om det er en dreng eller en pige enden jeg køber
Jeg har ikke købt nået endnu, og vil nødig lave en masse impulse indkøb og købe en masse der ikke bliver brugt. Der er masse baby/børne ting på markedet, og jeg tvivler lidt på at alt er SÅ nødvendigt, derfor køber vi få basale til en start. Derefter kan man altid købe hvad man mangler, det syntes vi er lidt nemmere.
Jeg er i uge 19, og regner ikke med at købe nået før end tiden nærmer sig mere. Vi ved vi skal have en dreng, så det gør det lettere at studere markedet
Nattøs skriver: Hej hej Er jeg den eneste som næsten har købt alle ting ind ingen ting er her hjemme, de er ved sælgere eller min søster Mangler kun tøj, barnevognen (ved hvilken jeg vil have) og de forskellige creme, som jeg køber lige før barnet kommer og skal have nogle flere sutter og brystpumpe skal jeg også have købt når jeg kommer længere henne er igang med at finde de rigtige dyner, de skal helst være allergivenlige Jeg har det bare sådan at jeg ikke gider stå og mangle en masse, når barnet er der og jeg gider ikke have at nogen tror at jeg ikke har råd til tingene. Jeg er super glad for gul og gratis Jeg er 18 uger henne på torsdag
Har ikke købt alt mangler faktisk alt tøjet men har tilgengæld alt det andet
Nu er det godt nok nr 2 vi venter, så vi har jo alle de store ting på plads fra nr 1. Vi har ik købt noget tøj endnu, da vi ik ved om vi får en dreng eller pige denne gang. Får vi en pige, har vi alt. Får vi en dreng, ska vi ha købt en masse tøj!
Første gang havde vi stort set alt klart fra omkring uge 25 vil jeg tro. Denne gang tager vi alt mere stille og roligt.
Thea er nu 3 år og det eneste crem vi har brugt er numse crem, alt andet vi har købt og fået har været spil af penge!
Jeg er forresten i uge 20 i dag. Vh stine
Jeg har ikke købt noget som jeg ikke mener vi får brugt har rådført mig med andre mødre og gravide Har i dag fået bekræftet at min barnevogn (som ikke er købt) også vil være i bilka til sommer så nu er jeg glad Plus nogle af de køb jeg har haft hængende over hovedet er fast sat til den første, da jeg simpelthen også gerne vil have noget at leve for resten af måneden
Jeg vil råde jer som ikke har noget i mod brugte ting, at kigge på guloggratis.dk jeg lover jer i kan spare rigtigt mange penge min kæreste fik lige indblik i vores store besparelser, og jeg lyver ikke men vi har mindst sparet 5000 kr på alt det jeg har købt/bestilt ind til videre så han blev lige pludselig glad for mine mange timer foran skærmen og mange ture rundt i odense by
Jeg har så også opdaget at det ikke kan betale sig at købe babydyne brugt, for jeg kan få det til samme pris i babysam som på nettet det eneste jeg har købt fra nyt nu, det er 5 styk lagn til barnevogn hehe..
Jeg er vidst os godt på vej til at ha købt lidt over halvdelen af det der står på min liste!
Har simplethen ikke kunne lade være Og så er jeg os den type der har behov for at være total forbedt i MEGET god tid! Så har jeg det bedst!!
Om en uges tid kommer den barnevogn hjem vi har bestilt og jeg kan bare næsten ikke vente! Men nu er det os vores første barn så tror lidt spiller ind på ens utoldmodige købe/forberedelseslyst!
Annana89 skriver: Jeg er vidst os godt på vej til at ha købt lidt over halvdelen af det der står på min liste! Har simplethen ikke kunne lade være Og så er jeg os den type der har behov for at være total forbedt i MEGET god tid! Så har jeg det bedst!! Om en uges tid kommer den barnevogn hjem vi har bestilt og jeg kan bare næsten ikke vente! Men nu er det os vores første barn så tror lidt spiller ind på ens utoldmodige købe/forberedelseslyst!
vore barnevogn bliver først købt til sommer for bilka har lovet mig at den kan købes der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128