Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne pigerEr der egentlig nogle af jer der bruger msn?Jeg er ikke på facebook, så jeg bruger det heheHvis i er, kunne det da være hyggeligt også at skrive den vejMin msn mail er: ina_muz@hotmail.comJa ved den er underlig men har haft den siden jeg var 12 Årrh kom til at smide den i emnet: Graviditet. Men den skulle altså have lagt herinde hos jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hey Søde
Indimellem er jeg på Du må gerne tilføje mig, så skal jeg nok godkende næste gang jeg kommer på...
nadia_larsen@hotmail.com
Kram Nadia.
NNL skriver: Hey Søde Indimellem er jeg på Du må gerne tilføje mig, så skal jeg nok godkende næste gang jeg kommer på... nadia_larsen@hotmail.com Kram Nadia.
Hej søødeJeg tilføjer dig ligeKram
Jeg vil også være med (: smuksak125@hotmail.com - jeps er også indehaver af en sjov mail men den blev lavet i EDB i 5./6. klasse eller sådan haha men den er nu lidt sjov
Camillee skriver: Jeg vil også være med (: smuksak125@hotmail.com - jeps er også indehaver af en sjov mail men den blev lavet i EDB i 5./6. klasse eller sådan haha men den er nu lidt sjov
Jubii Jeg er ikke den eneste heheJeg tilføjer dig lige
Kruse90 skriver: Jubii Jeg er ikke den eneste heheJeg tilføjer dig lige
Nej du er ikke søde (: meeen har bare aldrig taget mig sammen til at få laver en ny og nu kan jeg den jo
Camillee skriver: Nej du er ikke søde (: meeen har bare aldrig taget mig sammen til at få laver en ny og nu kan jeg den jo
Hehe det er præcis sådan jeg har det Det er alt for besværligt at skulle til at sørge for din mail kom alle steder hen hvor den nuværende er
Så fik jeg taget mig sammen ... Bedre sent end aldrig
holme_joyce@hotmail.com
Joyce1986 skriver: Så fik jeg taget mig sammen ... Bedre sent end aldrig holme_joyce@hotmail.com
wuhuuu jeg tilføjer dig lige hehe
Kan du se at jeg har ansøgt/tilføjet dig ??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128