Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
du ser bare brand godt ud, smukke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: så kom der lige et billed til... en tidlig mandag morgen
så kom der lige et billed til... en tidlig mandag morgen
Sikken en fin mave Og du ser da frisk ud i forhold til det er morgen (jeg hentyder til at jeg selv ligner lyv, når det er morgen )
twinny skriver: Sikke en fin baby hule du har der..
Sikke en fin baby hule du har der..
mange tak den er i altfald ik svær at få øjepå
Kruse90 skriver: ihhh skønne hvor ser du bare dejlig udDet klæder dig så meget med en voksende babyhule
ihhh skønne hvor ser du bare dejlig udDet klæder dig så meget med en voksende babyhule
ja... bliver også mere og mere glad for den er nu også (som billed viser) hoppet over i de strammere bluser så jeg viser den mere frem
Nu kan jeg ikke huske om du har flere.. Men må sige at det er en hurtig mave (Bare rolig der bliver ikke ved i det tempo
Caroline86 skriver: du ser bare brand godt ud, smukke
mange tak... og se lige en "stram" bluse jeg havde på på arbejde i dag
AalborgPigen skriver: Sikken en fin mave Og du ser da frisk ud i forhold til det er morgen (jeg hentyder til at jeg selv ligner lyv, når det er morgen )
jaaa... det var også en af mine mere vågne morgner
maria_wlt skriver: Nu kan jeg ikke huske om du har flere.. Men må sige at det er en hurtig mave (Bare rolig der bliver ikke ved i det tempo
nej... det er den første... men havde lige tabt 35 kg. inden jeg blev gravid... så maven er hurtig til at udvide sig hihi...
Skønt billede og skøn lille babymavse
K&S skriver: Skønt billede og skøn lille babymavse
tak den føltes nu ik så lille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128