fondant sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.612 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

celkt

ca 4 kg ren hvid fondant sælges, købt for 14 dage siden fra kagebutik på nettet.

Jeg gider ikke mere, har tabt interessen for hobbyen, og så er det da synd, at det bare skal smides ud. Kan holde 3 mnd ved stuetemp, eller fryses i et år.

200 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Babydream<3

celkt skriver:

ca 4 kg ren hvid fondant sælges, købt for 14 dage siden fra kagebutik på nettet.

Jeg gider ikke mere, har tabt interessen for hobbyen, og så er det da synd, at det bare skal smides ud. Kan holde 3 mnd ved stuetemp, eller fryses i et år.

200 kr.

Vil jeg meget gerne købe

Anmeld

19. februar 2012

celkt

du er velkommen :-)

Men der er jo lidt langt til storkbh...

Anmeld

1. marts 2012

Fotograf Nikolaj Grundtvig

hej..

hvilket mærke er det? for vil også gerne købe hvis det er et mærke jeg kender..

Anmeld

1. marts 2012

morethanperfect

celkt skriver:

200 kr.

Jeg vil

Hvornår kan jeg hente

Anmeld

4. marts 2012

morethanperfect

celkt skriver:

200 kr.

Er det solgt endnu ?

Anmeld

5. marts 2012

celkt

nej, - og undskyld fordi jeg glemte dit første indlæg, har bare så mege tom ørene. Jeg kan desværre ikke svare på mærke, for har smidt kassen ud det kom i, og har ikke gemt kvitteringen fra nettet, så kan ikke engang huske hvilket netbutik jeg brugte. Men det er fra en af de almindelige danske kagetilbehørsbutikker.

Anmeld

6. marts 2012

anakin

er det solgt? hvor gammelt er det ca?? nu du holder med at lave kager, har du så andet spændene til salg??

Anmeld

6. marts 2012

morethanperfect

celkt skriver:

nej, - og undskyld fordi jeg glemte dit første indlæg, har bare så mege tom ørene. Jeg kan desværre ikke svare på mærke, for har smidt kassen ud det kom i, og har ikke gemt kvitteringen fra nettet, så kan ikke engang huske hvilket netbutik jeg brugte. Men det er fra en af de almindelige danske kagetilbehørsbutikker.

Hvis det ikke er solgt vil jeg stadig gerne købe det ... Du bor jo ikke så langt væk

Anmeld

7. marts 2012

celkt

du er meget velkommen. :-)

Send mig en pb, så skal jeg sende dig min adresse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.