Update på: Til jer med skildpadder, HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Anonym trådstarter

Den lille padde har nu været hos dyrelægen og har fået noget den skal smøres med  det er noget svamp af en eller anden art.

Dens ejer er endnu ikke kommet hjem, men jeg er kommet i tanke om at hendes datter har jo nogle problemer med sine øjne (er meget skeløjet) og det kan jo måske være derfor hun tog afsted og ikke kunne sige hvornår hun kommer hjem? måske hendes datter skal have rettet sine øjne op eller hvad ved jeg.  

Men nu må vi se, håber jeg kan få at vide hvorfor jeg skulle passe den og de fisk der så pludseligt, og på ubestemt tid.  Og indtil hun kommer hjem, så må jeg jo sørger for den lille padde.  På trods af min "forbi" for sådan nogle krybdyr så er den nu meget sød, har godt nok medfølelse med den.  Manden gør grin med mig, når han ser jeg er i konflikt med min forbi og at skulle passe den...

Bare lige en lille update til alle jer der har været så søde at hjælpe mig med at opklare mysteriet om den lille skilpadde. Tusind tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Clisolka

Godt at høre det gik godt 

Hihi kan lige forestille mig hvordan du ser ud, når du skal i nærkontakt med den, men de er ikke så slemme - jeg har selv haft 6 styks af slagsen 

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Godt at høre det gik godt 

Hihi kan lige forestille mig hvordan du ser ud, når du skal i nærkontakt med den, men de er ikke så slemme - jeg har selv haft 6 styks af slagsen 

Ja altså det kan godt være den her er meget sød et eller andet sted under dens "klamme" ydre hi hi, men jeg skal altså ikke have sådan nogen selv. Puha... hvis min datter en dag kommer og siger hun vil have skildpadder... ja så håber jeg hun hurtigt ombestemmer sig.  Hi hi. Ja jeg er nu meget glad for den har fået den hjælp den skulle have.  Nu glæder jeg mig bare til at se den får det bedre, ingen dyr fortjener at lide, heller ikke krypdyr.

Anmeld

13. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Ja altså det kan godt være den her er meget sød et eller andet sted under dens "klamme" ydre hi hi, men jeg skal altså ikke have sådan nogen selv. Puha... hvis min datter en dag kommer og siger hun vil have skildpadder... ja så håber jeg hun hurtigt ombestemmer sig.  Hi hi. Ja jeg er nu meget glad for den har fået den hjælp den skulle have.  Nu glæder jeg mig bare til at se den får det bedre, ingen dyr fortjener at lide, heller ikke krypdyr.

Haha ja, jeg håber altså heller ikke min datter kommer en dag og siger hun vil have skildpadder, for det er et større arbejde - så lad os krydse fingre 

Nej lige præcis - ingen dyr fortjener at lide 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.