Smæld kort før termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Nille-pigen

Hej tøser

er der nogle af jer som har prøvet at det har givet nogle smæld inde fra den nederste del af livmoderen kort tid inden fødslen? 

hvad kan det skyldes?

har nemlig lige for kort tid siden mærket et hårdt smæld derinde og det var ikke behageligt og nu er jeg så lidt bekymret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

MissTas

Nille-pigen skriver:

Hej tøser

er der nogle af jer som har prøvet at det har givet nogle smæld inde fra den nederste del af livmoderen kort tid inden fødslen? 

hvad kan det skyldes?

har nemlig lige for kort tid siden mærket et hårdt smæld derinde og det var ikke behageligt og nu er jeg så lidt bekymret...

har jeg ikke selv oplevet.. men siver der vand med ud ? for ku vel være fosterhinderne der er sprunget ? .. eller

Anmeld

13. februar 2012

Nille-pigen

MissTas skriver:

har jeg ikke selv oplevet.. men siver der vand med ud ? for ku vel være fosterhinderne der er sprunget ? .. eller

ikke at jeg sådan har lagt mærke til... men ligger også på sofaen... 

Anmeld

13. februar 2012

MissTas

Nille-pigen skriver:

ikke at jeg sådan har lagt mærke til... men ligger også på sofaen... 

tror jeg ville lægge mærke til det når du begynder at gå lidt rundt og sådan om det føles som om det siver lidt ellers så give da FG et kald hvis du er utryg ved det ..

Anmeld

13. februar 2012

Nille-pigen

MissTas skriver:

tror jeg ville lægge mærke til det når du begynder at gå lidt rundt og sådan om det føles som om det siver lidt ellers så give da FG et kald hvis du er utryg ved det ..

ja det kunne godt være jeg skulle ringe til FG for synes jeg er begyndt at få det sært også... hmm... 

Anmeld

13. februar 2012

MissTas

Nille-pigen skriver:

ja det kunne godt være jeg skulle ringe til FG for synes jeg er begyndt at få det sært også... hmm... 

ville absolut ikke ringe med at tøve.. hellere blive undersøgt en gang for meget end en gang for lidt..

Anmeld

13. februar 2012

Mille83

Nille-pigen skriver:

Hej tøser

hvad kan det skyldes?

Jep jeg fik et smæld, og det gjorde niller naller, kort tid efter gik vandet.......

Anmeld

13. februar 2012

mariamiss6

Jeg prøvede det da jeg ventede den store... En dag jeg bar ude at gå.. Jeg fik ligesom et underligt smæld, blev forskrækket, stod stille og tænkte "pis, vandet er fandmer ikke lige gået MIDT i gågaden!!!"
Og nej, der skete så ikke mere... Kan ikke huske hvornår jeg fødte, efter det, men der gik i hvetr fald dage...

Nummer 2, der mærkede jeg et smæld lige da vandet gik, det var altså helt sikkert vandet der gik, ved det smæld...

Det føltes lidt som en postelastik der bare sprang, og så plask bagefter... Men ikke et voldsomt plask, bare, måske en halv deciliter fostervand kom der...

Det var lidt ubehagligt... Altså det gjorde ikkeondt som sådan, men jeg havde alligevel lyst til at sige av... Jeg havde dog meget kraftige veer samtidig, så jeg var nok rimelig ynkelig i forvejen

jeg vil lige påpege, at hvis det er dit vand der er gået, eller altså hinden der er sprunget, og din baby er dumpetr godt ned i bækkenet, så er det ikke sikkert der kommer fostervand med ud så længe du ikke er i pressefasen, eller slet ikke har veer....

Så siden du nu er tæt på fødslen, synes jeg du skal tage og ringe til fødegangen, og spørger om du kan blive undersøgt for om det skulle være hinderne der er gået...
også fordi hvis det er det, så kan der jo godt være en bakteriel risiko for både dig og baby, hvis du nu ikke går i fødsel... 

Anmeld

13. februar 2012

ano14316

Nille-pigen skriver:

Hej tøser

hvad kan det skyldes?

kun da vandet gik.

Anmeld

13. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nille-pigen skriver:

Hej tøser

hvad kan det skyldes?

jep kort tid før vandet gik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.