Apropos Jesus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. marts 2008

birgittemarie

Læste lige, at Line Paaske ville gå til Jesus med Sverke og at Kalija snart ville oploade et look alike foto og så var jeg nødt til at gå i fotogemmerne og uploade et godt gammelt look alike...
Om ikke andet, kan vi jo køre et lille mellemtema her for dem, der lyster, indtil vi finder på, hvad næste tema skal være
(H) fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2008

ivfmarie

uuuuh... spændende!!!

Marie - der er gået i look-a-like tænkebox :S hmmmm, what to do, who to be (?)

Anmeld

6. marts 2008

ivfmarie

yippieee... og så på lokum, bm!
Du for sjov!
Nu må jeg virkelig i tænkebox!

Marie - der bander lidt over at der skal køres med Monster-Traktorer lige ved siden af barnevognen når Bette Maltepjok endelig sover >( !? Sikke en larm det gir i alarmen!

Anmeld

6. marts 2008

Tynen

HARH HARH!!

Hvor er du god, BM!! :D

Trine

Anmeld

6. marts 2008

Loggidut

for pokker BM....lååååål...kun en ting at sige om det...hvor herre på lokum.....AMEN!

Anmeld

6. marts 2008

birgittemarie

Jeg tør næsten ikke at sige det, for så bliver jeg nok ekskluderet for krænkende optræden og forfulgt af gale mennesker, men billedet blev faktisk taget kort efter d. 11. september 2001 af min veninde og jeg i et anfald af euforisk angst, der resulterede i ualmindelig dårlig smag i humor. Tag lige et kig ekstra på, hvem det egentligt er, jeg ligner 8D

Anmeld

6. marts 2008

Nadi

Det skule vel ikke være en mand der rimer på Obama???

:))

Anmeld

6. marts 2008

birgittemarie

Nadi skriver:

Det skule vel ikke være en mand der rimer på Obama???

:))

Du godeste dog!! Måske 8D

Anmeld

6. marts 2008

Grynt

Shit du er for sjov LOOOOOOOOOOOOL:)) :)) :)) Mr Obama been in the Laden LÅÅÅÅÅÅÅL

Anmeld

6. marts 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

Jeg tør næsten ikke at sige det, for så bliver jeg nok ekskluderet for krænkende optræden og forfulgt af gale mennesker, men billedet blev faktisk taget kort efter d. 11. september 2001 af min veninde og jeg i et anfald af euforisk angst, der resulterede i ualmindelig dårlig smag i humor. Tag lige et kig ekstra på, hvem det egentligt er, jeg ligner 8D

ah der kan ski også være lidt jesus i dig do....nu kan jeg jo ikke se de hellige sandaler...og jeg kan da se det ikke er en jordhule du holder til i...men fååårk...du render med gevinsten for bedste udklædning...det er jeg sikker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.