Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kig på mit link... Det er den gamle annonce med den, men kan ikke finde ud af at låse op, så nu henviser jeg lige til den på det blå link.Det er min svigerindes og hun har sagt at kan hun bare få 400 kr for den er hun glad :-) Den er nu meget mere værd, og gudesmuk!Hvem vil købe den??? og hente den hos mine forældre (hvor den er opmaganiseret) i Mårslet, syd for Århus https://www.baby.dk/debat/133219pi1/toej--voksen/su per-smuk-brudekjole-byd.aspx
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sara. skriver: Kig på mit link... Det er den gamle annonce med den, men kan ikke finde ud af at låse op, så nu henviser jeg lige til den på det blå link.Det er min svigerindes og hun har sagt at kan hun bare få 400 kr for den er hun glad :-) Den er nu meget mere værd, og gudesmuk!Hvem vil købe den??? og hente den hos mine forældre (hvor den er opmaganiseret) i Mårslet, syd for Århus https://www.baby.dk/debat/133219pi1/toej--voksen/su per-smuk-brudekjole-byd.aspx
uh den er smuk, sender lige linket til min søs, ku godt tro hun er int.
Lone Jakobsen skriver: uh den er smuk, sender lige linket til min søs, ku godt tro hun er int.
Hvor er den altså bare super smuk...
Sara. skriver: Den er nemlig rigtig smuk!!Der er en der kommer og kigger på den i morgen, så har lovet at "holde den" til hun har set den i morgen.Mvh Sara
Den er nemlig rigtig smuk!!Der er en der kommer og kigger på den i morgen, så har lovet at "holde den" til hun har set den i morgen.Mvh Sara
hvis hun ikke er int. må du gerne kontakte mig. så kan min søster evt. komme og kigge på den
Lone Jakobsen skriver: hvis hun ikke er int. må du gerne kontakte mig. så kan min søster evt. komme og kigge på den
Mira0911 skriver: Hvor er den altså bare super smuk...
Sara. skriver: Det er en aftale :-)
Det er en aftale :-)
super
sku høre fra min søster om kjolen blev solgt?
Lone Jakobsen skriver: sku høre fra min søster om kjolen blev solgt?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128