Weee.. Så er datoen fundet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, så er datoen hvor min smukke datter skal døbes fundet!  

Den 15 April. Og hun skal døbes af samme præst som dengang døbte mig!  Det er jeg lidt glad for.. Så er der da lidt tradition over det

Så nu står den på planlægning osv!

Men jeg ville høre... Hvor har i købt jeres dåbskjoler henne? Sønderborg by har nemlig ikke rigtigt lige nogen butikker med dåbskjoler (af hvad jeg ved). Så har i nogen gode hjemmesider eller noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Plysbjørnen

Jeg mener både ønskebørn og Babysam har, men ellers skal du måske en smut til Gråsten, der har de en butik med brudekjoler, de har måske  også dåbskjoler.. Jeg fik lavet min gamle brudepige kjole om til dåbskjole..

Anmeld

13. februar 2012

.....

rikkeregnbue skriver:

Ja, så er datoen hvor min smukke datter skal døbes fundet!  

Den 15 April. Og hun skal døbes af samme præst som dengang døbte mig!  Det er jeg lidt glad for.. Så er der da lidt tradition over det

Så nu står den på planlægning osv!

Men jeg ville høre... Hvor har i købt jeres dåbskjoler henne? Sønderborg by har nemlig ikke rigtigt lige nogen butikker med dåbskjoler (af hvad jeg ved). Så har i nogen gode hjemmesider eller noget?

Hvor fint

Med hensyn til butikker, så nej, så mener jeg heller ikke at de har butikker med dåbskjoler her i sønderborg

Hvis du har mulighed for det kunne du tage til aabenraa, der har de en lilly butik

Ellers gå ind på http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=42&GroupID=GROUP29

Ved stadigvæk ikke hvordan man laver linket blåt

Anmeld

13. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Strawberry skriver:

Hvor fint

Med hensyn til butikker, så nej, så mener jeg heller ikke at de har butikker med dåbskjoler her i sønderborg

Hvis du har mulighed for det kunne du tage til aabenraa, der har de en lilly butik

Ellers gå ind på http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=42&GroupID=GROUP29

Ved stadigvæk ikke hvordan man laver linket blåt

For dårligt af Sønderborg  Men mange tak for link. Vi har snakket om at køre til Aabenraa nemlig

Anmeld

13. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Aniteb skriver:

Jeg mener både ønskebørn og Babysam har, men ellers skal du måske en smut til Gråsten, der har de en butik med brudekjoler, de har måske  også dåbskjoler.. Jeg fik lavet min gamle brudepige kjole om til dåbskjole..

Ja okay, mange tak

Anmeld

13. februar 2012

.....

rikkeregnbue skriver:

For dårligt af Sønderborg  Men mange tak for link. Vi har snakket om at køre til Aabenraa nemlig

Ja, haha . Men google siger at der er dåbskjoler i ønskebørn, men man kan ikke se noget om det på deres hjemmeside . Tror også at Lilly har større udvalg, hvis ønskebørn har dåbskjoler

Synes selv at de har mange søde/flotte inde på lilly hjemmesiden

Anmeld

14. februar 2012

LouiseRH

Super dejligt, at I har fået en dato!

Men tror ikke der er nogle steder i sønderborg der sælger dåbskjoler, men ved at der er i Gråsten og så er der Lilly i Aabenraa

Hvis i er villige til at køre efter det, så er der en butik i tønder, der også er rigtig god

Anmeld

15. februar 2012

Timmner

Uha da da. Min søn skal døbes den 18 marts og han skal have min dåbs kjole på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.