Fastelavn i Aalborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

MilleWachs

HJÆÆÆLP! Jeg kunne rigtig godt tænke mig at tage min datter på 2 år med til fastelavnsfest i den kommende weekend, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogen her i Aalborg ud over tøndeslagning i Bilka og Friis . Er der nogen der ved noget om hvor der bliver holdt noget? Har hørt noget om at der muligvis er noget i Skalborghallen, men kan absolut intet info finde om det. Det skal være enten på lørdag eller søndag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ja,der bliver holdt i Skalborghallen på søndag.12.30 mener jeg det er...der var en reklame i en happy meal pakke i dag,og jeg gemte den i tilfælde af at vi skulle få lyst til at tage afsted.Jeg skal gerne tjekke det for dig,når jeg får rejst mig igen

Anmeld

14. februar 2012

MilleWachs

Mange tak Pernilleh, ja du må meget gerne skrive hvad der står på den reklame du fik. Synes bare det er mærkeligt at der ikke er blevet reklameret med det nogen steder ud over i happy meals så...

Anmeld

14. februar 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ja,det er ikke meget reklame der er for det,der er ikke engang skilte eller noget derovre af.

Men det er 12.30,og koster 40 kr.Der står dørene åbnes 12.30 og de slår katten af tønden kl. 14.00

Der er gratis ansigtsmaling,fastelavnsbolle,sodavand og slikpose....og kaffe/te og fastelavnsbolle til de voksne

Anmeld

14. februar 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

HJÆÆÆLP! Jeg kunne rigtig godt tænke mig at tage min datter på 2 år med til fastelavnsfest i den kommende weekend, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogen her i Aalborg ud over tøndeslagning i Bilka og Friis . Er der nogen der ved noget om hvor der bliver holdt noget? Har hørt noget om at der muligvis er noget i Skalborghallen, men kan absolut intet info finde om det. Det skal være enten på lørdag eller søndag.

Hej..

Den nye føtex på Eternitten (staves), holder fastelavn..

Fra kl 11 på søndag og er for alle aldre.. 

Ansigtsmaling fra kl 11

og 

tøndeslagningen begynder vistnok 11.30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.