Kat overbrækker sig efter måltid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Anonym trådstarter

Vores kat er ca. 9 år gammel, og har nu længe brækket sig efter han har spist, vi har skiftet kattefodder for at se om det var det men det er det ikke. Vi synes begge det er møgklamt, især fordi det simpelthen overalt han gør det, og det er ret meget, og ikke hårbolde. Nu tager vi ham altså til dyrelæge, men er bange for at han er alvorlig syg.¨

Nogen der har prøvet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

mariamiss6

min gamle kat begyndte også på det, det var dog en ung hunkat....

Det viste sig at hun spiste hos en nabo også, samtidig med at hun spiste alt det hun plejede hjemme også. Så på den måde fik hun simpelthen for meget mad, og kastede så op...

Hvis de har maven fld af orm kan de også komme til at kaste op...

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

min gamle kat begyndte også på det, det var dog en ung hunkat....

Det viste sig at hun spiste hos en nabo også, samtidig med at hun spiste alt det hun plejede hjemme også. Så på den måde fik hun simpelthen for meget mad, og kastede så op...

Hvis de har maven fld af orm kan de også komme til at kaste op...

Han er indekat og har aldrig været udenfor en dør, og han har ikke orm

Anmeld

13. februar 2012

årgang84

Profilbillede for årgang84

hejsa

tja klamt kan vi hurtigt blive enige om det er. katte kaster jo op lige meget om de er inde eller udekatte(typisk)

mine da de var indekatte afhjalp jeg probemet med at købe kattemalt. sårn noget pasta på tube så de skider evt tingene ud i stedet for at brække op. kan jo være det er hårbolde han ikke kan få op, men ellers evt et smut til dr. dyr og se hvad han har at sige.

Anmeld

13. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Vores kat er ca. 9 år gammel, og har nu længe brækket sig efter han har spist, vi har skiftet kattefodder for at se om det var det men det er det ikke. Vi synes begge det er møgklamt, især fordi det simpelthen overalt han gør det, og det er ret meget, og ikke hårbolde. Nu tager vi ham altså til dyrelæge, men er bange for at han er alvorlig syg.¨

Nogen der har prøvet noget lignende?

Jeg havde en indekat der kastede op af alt hun fik i en periode på et et par uger. Jeg skiftede kattemaden ud (igen), og det viste sig, at hun ikke kunne tåle kylling i kattemaden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.