Savner min mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

KLN

Ja ved godt det lyder fjollet, men savner den faktisk. Det er nu 16 uger siden jeg fødte min lille prinsesse. Da jeg ammer hende, har jeg brugt pessar i stedet for p-piller. Da det er første gang jeg bruger den form for prævention er jeg lidt usikker på om det er 100 % sikkert. Savner derfor mens, så jeg kan få bekræftet, at det virker.

Mit spørgsmål er derfor, hvornår fik I jeres mens efter I havde født? Jeg fødte ved kejsersnit, ved ikke om det har noget at sige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

stm2812

KLN skriver:

Ja ved godt det lyder fjollet, men savner den faktisk. Det er nu 16 uger siden jeg fødte min lille prinsesse. Da jeg ammer hende, har jeg brugt pessar i stedet for p-piller. Da det er første gang jeg bruger den form for prævention er jeg lidt usikker på om det er 100 % sikkert. Savner derfor mens, så jeg kan få bekræftet, at det virker.

Mit spørgsmål er derfor, hvornår fik I jeres mens efter I havde født? Jeg fødte ved kejsersnit, ved ikke om det har noget at sige.

Da du ammer kan det sagtens være mens først kommer når den lille begynder at få mere fast føde.

Jeg fik min mens i sidste måned og der er det 9 mdr siden jeg fødte.

Anmeld

13. februar 2012

KLN

stm2812 skriver:

Da du ammer kan det sagtens være mens først kommer når den lille begynder at få mere fast føde.

Jeg fik min mens i sidste måned og der er det 9 mdr siden jeg fødte.

Hold da op, kan der alligevel gå så lang tid? Det er bare fordi, jeg ved min sidste graviditet ikke havde andre sympyomer/gener end at maven bgyndte at vokse. Derfor vil det være rart med den der månedlige bekræftelse på, at vi ikke skal have en lillesøster eller lillebror lige med det samme.

Anmeld

13. februar 2012

HeidiØ

Vil lige følge med her.. William blir 5 mdr idag, har ikke fået det endnu, stoppede med amning for en måned siden!

Jeg savner det også. Mærkeligt nok

Anmeld

13. februar 2012

Tona

KLN skriver:

Jeg fik første mens da Amanda var 6 uger gammel. Men jeg ammede heller ikke.

Mht dit spørgsmål ang. pessar, så tror jeg du skal lytte mest til din lægen. Men da jeg engang undersøgte hvor sikkert det var fordi jeg overvejede det, så mener jeg at jeg fik at vide at det var 80 % sikkert.

Men det er helt normalt at du ikke har fået mens endnu når du ammer. Der kan gå mange måneder.

Anmeld

13. februar 2012

Ditte-3

er det på grund af i har ammed at i ikke får det? jeg har haft det relmesig lige fra jeg har født vær gang

Anmeld

13. februar 2012

FrkLarsen

KLN skriver:

Jeg blødte 6 uger efter fødslen, og 14 dage efter fik jeg min første mens  Jeg kunne nu godt undvære den 

Anmeld

13. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her ammede jeg indtil thea var 11 mdr! Dog kun lige inden sengetid. Her gik der heldigvis 14 1/2 mdr inden jeg fik min mens. Og må helt ærlig indrømme at jeg på igen måder savnede den!! 

Håber også at der går rigtig, rigtig længe denne gang, når jeg har født. Første gang var forresten også ved kejsersnit! Vh stine

Anmeld

14. februar 2012

stm2812

KLN skriver:

Hold da op, kan der alligevel gå så lang tid? Det er bare fordi, jeg ved min sidste graviditet ikke havde andre sympyomer/gener end at maven bgyndte at vokse. Derfor vil det være rart med den der månedlige bekræftelse på, at vi ikke skal have en lillesøster eller lillebror lige med det samme.

Ja det forstår jeg godt. Synes selv det var lidt irriterende bare at vente på, for Den kan jo dukke op når som helst og ikke lige alle situationer er lige heldige

Anmeld

14. februar 2012

Clisolka

KLN skriver:

Jeg fik et aks og fik aldrig min mens selv. Da min datter var 9 mrd. måtte jeg sætte den i gang med p-piller - og jeg havde ikke ammet siden hun var 6 uger gammel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.