Anonym skriver:
hej
hvor mange herinde har sexlegetøj..??
hvor tit bruger i det..??
bruger i det alene eller sammen med jeres mand/kæreste
syntes i at det er okay at bruge det alene..??
jeg elsker at bruge mit alene det får mig på et helt andet plan end min mand kan gøre, er det forkert...??
vi har flere gange snakket om vores sexliv men det er gået i stå og vi har prøvet at tale om hva vi ønsker af hinanden,men det holdt ik særlig længe og det faldt tilbage til det nomale kedelige
vi har kun sex max 2-3 gange om måneden
og det gør mig sindsyg derfor bruger jeg mit legetøj,efter jeg fik det for nogle måneder siden har jeg fået min sexlyst tilbage.
nogen andre som har samme problem..??
tror du havde fået langt flere svar, kunne man have svaret som anonym
´men jeg tør nu godt fortælle, at vi har en del legetøj liggende, som vi bruger sammen og jeg alene.
til at starte med vidste han ikke sådan helt hvordan det skulle bruges så det var godt for mig, men det måtte jeg, jo så bare vise ham(det han stadig vild med jeg gør
)
hvor tit vi bruger det er meget forskelligt, men er han ikke rigtig i humøret kan jeg godt finde på at finde det frem og så lokke ham i humøret
legetøj kan jo bruges til mange ting
for os virker det ikke at snakke om sex, det er handling der skal til, for det man snakker om holder sjældent så længe, så hvis du er uttilfreds, så prøv at gøre noget ved det selv, med ham,
selvom det kan være træls at være den der altid starter noget op og prøver nyt af, så ender de fleste mænd med i sidste ende at komme efter det og alligevel ikke ville undvære når man så en dag pauser det