sexlegetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.612 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Anonym trådstarter

hej

hvor mange herinde har sexlegetøj..??

hvor tit bruger i det..??

bruger i det alene eller sammen med jeres mand/kæreste

syntes i at det er okay at bruge det alene..??

jeg elsker at bruge mit alene det får mig på et helt andet plan end min mand kan gøre, er det forkert...??

vi har flere gange snakket om vores sexliv men det er gået i stå og vi har prøvet at tale om hva vi ønsker af hinanden,men det holdt ik særlig længe og det faldt tilbage til det nomale kedelige

vi har kun sex max 2-3 gange om måneden

og det gør mig sindsyg derfor bruger jeg mit legetøj,efter jeg fik det for nogle måneder siden har jeg fået min sexlyst tilbage.

nogen andre som har samme problem..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

LilleLene

Anonym skriver:

hej

jeg elsker at bruge mit alene det får mig på et helt andet plan end min mand kan gøre, er det forkert...??

vi har flere gange snakket om vores sexliv men det er gået i stå og vi har prøvet at tale om hva vi ønsker af hinanden,men det holdt ik særlig længe og det faldt tilbage til det nomale kedelige

og det gør mig sindsyg derfor bruger jeg mit legetøj,efter jeg fik det for nogle måneder siden har jeg fået min sexlyst tilbage.

hvis du gerne vil pifte det lidt på

Så tag manden med i "legen" hvis han er med på det, det gør jeg da her hjemme

Der bruger manden legetøjet på mig

Anmeld

13. februar 2012

karina1980

Anonym skriver:

hej

tror du havde fået langt flere svar, kunne man have svaret som anonym

´men jeg tør nu godt fortælle, at vi har en del legetøj liggende, som vi bruger sammen og jeg alene.

til at starte med vidste han ikke sådan helt hvordan det skulle bruges så det var godt for mig, men det måtte jeg, jo så bare vise ham(det han stadig vild med jeg gør)

hvor tit vi bruger det er meget forskelligt, men er han ikke rigtig i humøret kan jeg godt finde på at finde det frem og så lokke ham i humøret legetøj kan jo bruges til mange ting

for os virker det ikke at snakke om sex, det er handling der skal til, for det man snakker om holder sjældent så længe, så hvis du er uttilfreds, så prøv at gøre noget ved det selv, med ham,

selvom det kan være træls at være den der altid starter noget op og prøver nyt af, så ender de fleste mænd med i sidste ende at komme efter det og alligevel ikke ville undvære når man så en dag pauser det

Anmeld

13. februar 2012

B&J

vi har dog ingen ting men overvejer at prøve bare for at prøve nye ting det er jo altid spænde

Anmeld

13. februar 2012

vitapigen

Vi har, men bruger det ikke... Synes min mand er mere fræk end legetøjet... jeg synes det er for mekanisk  Vil hellere have den ægte vare

Anmeld

13. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Vi har. Jeg bruger det ikke alene men sammen med ham.. Vi bruger mest legetøj til mig. Jeg kan dog godt styre legetøjet mens kæresten gør andre ting ved mig... Jeg tænder dog mest på det er ham der styrer legetøjet. Han ved 100% hvad jeg vil ha og hvad jeg kan lide så det er TOPDOLLAR!
Ville aldrig bruge det selv da jeg synes det blvier for mekanisk og kedeligt.

Anmeld

13. februar 2012

Maja88

vi har...

vi har noget jeg bruger selv og noget som vi kan bruge sammen

som fx en we vibe.. den giver bare ikke det samme at bruge den selv...

men ellers så har jeg da normale vibratorere og dem bruger jeg selv eller med ham

Anmeld

15. februar 2012

Mick

Go aften ;-) sexlegetøj spænder jo over et stort område, lige fra spil og massage olier til vibrotore osv. Og jeg tror at vi bruger lige fra spillet og over til vibratoren. 

Jeg bruger også legetøj alene ( også selvom at jeg er mand ;-) For det meste er det en Cobra eller flip hole som bliver brugt ( onani produkt ) 

og til tider bruger jeg da også lidt analt legetøj. 

Og jeg syntes på ingen måde at der er noget galt i at bruge legetøj alene. Det er jo en perfekt måde at lære sig selv og sine grænser at kende på ;-)

det var lige meget kort mit syn på det.

Anmeld

15. februar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

hej

Det var mange spørgsmål på en gang

Ja vi har , eller jeg har sex legetøj ...

Stort set hver anden dag ..

Og her bruger vi det nogle gange sammen , andre gange ikke ..

Selvf. er det okay at bruge det alene , det er jo noget helt andet ..

Du kan sagtens bruge det sammen med din mand .. 
Det vil sikkert også pifte jeres sex liv op, hvis der sker noget nyt  

Anmeld

15. februar 2012

Mother-love

Anonym skriver:

hej

jeg har sexlegetøj og vi brugte det meget i starten da vi havde købt det. men da vi først lige er begyndt at have sex igen efter et halvt år så tager vi det stille og roligt pt.

jeg har brugt mit meget alene. og jeg synes ikke det er forkert at gøre da man mange gange bare vil have det ligepå og færdig. og man kender jo sig selv bedre end nogen anden.

har modparten ikke lyst må man gøre det selv.
og mange gange er det meget nemmere at gøre det selv, fordi man som sagt kender sig selv bedre end nogen anden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.