Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nattøs skriver: Jeg skal føde på odense dog er jeg sat til den 19 juli)
Jeg skal føde på odense dog er jeg sat til den 19 juli)
Ej hvor spændende.. Troede slet ikke her var nogle fra odense
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pemiro skriver: Ej hvor spændende.. Troede slet ikke her var nogle fra odense
nej der er vist hellere ikke så mange hvor i odense er du fra??+
Nattøs skriver: nej der er vist hellere ikke så mange hvor i odense er du fra??+
Bor lige ved fodboldstadion så dejlig tæt på ouh når den tid kommer
Hvad med dig
pemiro skriver: Bor lige ved fodboldstadion så dejlig tæt på ouh når den tid kommer Hvad med dig
lige ind i centrum 5 min fra dig hehe.. flytter til skibshuskvateret her om 12 dage
Nattøs skriver: lige ind i centrum 5 min fra dig hehe.. flytter til skibshuskvateret her om 12 dage
Hold da op, så bor vi jo tæt på hinanden
Hvad laver du til daglig?
pemiro skriver: Hold da op, så bor vi jo tæt på hinanden Hvad laver du til daglig?
Lige pt er jeg i praktik i en klub men stopper desværre på fredag det er min jobkonsulent som har stoppet forløbet, da jeg har meget svingende overskud og træthed.. snøft... Men efter håbet, så smider hun mig i kvikly i stedet nu, for gider ikke bare hjem at gå er på kontanthjælp. hvad med dig?
Nattøs skriver: Lige pt er jeg i praktik i en klub men stopper desværre på fredag det er min jobkonsulent som har stoppet forløbet, da jeg har meget svingende overskud og træthed.. snøft... Men efter håbet, så smider hun mig i kvikly i stedet nu, for gider ikke bare hjem at gå er på kontanthjælp. hvad med dig?
Øv at stoppe i praktik, men lækkert hvis du kunne komme i kvickly på skibhusvej nu i flytter derhen
Jeg læser pt hf, hvor jeg er færdig til sommer. Blev træt af min anden uddannelse, så nu ville jeg have en ny
pemiro skriver: Øv at stoppe i praktik, men lækkert hvis du kunne komme i kvickly på skibhusvej nu i flytter derhen Jeg læser pt hf, hvor jeg er færdig til sommer. Blev træt af min anden uddannelse, så nu ville jeg have en ny
ja håber det bliver sådan vil helst gerne lave noget i stedet for at gå hjemme hehe.. det kan jeg nøjes med når barnet kommer. Så længe jeg kan, vil jeg gerne ud og se verden hehe...
Man er også nød til at vælge uddannelse efter ens drømme og idéer
Rigshospitalet d.15 juni
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128