Store fremskridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Moms

Jeg er virkelig glad.

Jeg har siddet med min søn klistret til mig i næsten 7 uger. Han er 9 uger i dag og er den sidste tid blevet villig til at være lidt alene.

I nat sov han 6 timer i træk - i sin egen seng endda!

Og i morges kunne jeg gå i bad, mens han lå og pludrede med sig selv og sin uro inde i dobbeltsengen.

Det er ski da fantastisk :-)

Jeg er bare så glad for at han er glad rolig og bliver mere selvstændig.

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

delimus

Moms skriver:

Jeg er virkelig glad.

Jeg har siddet med min søn klistret til mig i næsten 7 uger. Han er 9 uger i dag og er den sidste tid blevet villig til at være lidt alene.

Og i morges kunne jeg gå i bad, mens han lå og pludrede med sig selv og sin uro inde i dobbeltsengen.

Moms

Fantastisk :-) 

Så føler man bare man kan klare det hele, når dagen starter på den måde :-)

Fortsat go dag 

Anmeld

13. februar 2012

OverTheRainbow

Moms skriver:

Jeg er virkelig glad.

Moms

Ahhhh det er skønt, Moms!

her er Sønnike 10 uger og er også dejligt selvstændig, hvilket jeg faktisk synes han var været god til et meste af hans liv den lille bisse...

men det er så dejligt at man kan føle der er tid til en selv.. At tage et bad uden stress og jag eller drikke morgenkaffe uden en smågnaven morgenbaby er også guld værd!

De er dælme søde de små nyfødte babyer, men hallelujah for den hurtige udviklingen i deres liv

Anmeld

13. februar 2012

Moms

delimus skriver:

Fantastisk :-) 

Så føler man bare man kan klare det hele, når dagen starter på den måde :-)

Fortsat go dag 

Anmeld

13. februar 2012

Moms

Smilo skriver:

Ahhhh det er skønt, Moms!

her er Sønnike 10 uger og er også dejligt selvstændig, hvilket jeg faktisk synes han var været god til et meste af hans liv den lille bisse...

men det er så dejligt at man kan føle der er tid til en selv.. At tage et bad uden stress og jag eller drikke morgenkaffe uden en smågnaven morgenbaby er også guld værd!

De er dælme søde de små nyfødte babyer, men hallelujah for den hurtige udviklingen i deres liv

Anmeld

14. februar 2012

Henriette Aaby

Moms skriver:

Jeg er virkelig glad.

Moms

Hvor skønt

Så begyndet det igen at være noget ved

Anmeld

14. februar 2012

Københavnermor

Ihh... Hvor skønt for dig!!

Her er lillepigen også så småt begyndt at kunne være lidt for sig selv igen.. Igår kunne jeg få hende til at sove i en HEL time for sig selv i barnevognen på altanen! SKØNT! Jeg nåede en hel masse... 

Det går langsomt fremad.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.