Må jeg gå i svømmehallen? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.507 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

GønskE

Ved faktisk ikke om jeg må gå i svømmehallen som gravid? Og er det ligegyldigt, om de har lavet vandet om til saltvand eller der stadig er Klor? - har nemlig en svigermor, der sagde jeg ikke måtte komme i poolen, fordi der var klor i vandet, hvilket der jo også er i en svømmehal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Holbæktrunten

GønskE skriver:

Ved faktisk ikke om jeg må gå i svømmehallen som gravid? Og er det ligegyldigt, om de har lavet vandet om til saltvand eller der stadig er Klor? - har nemlig en svigermor, der sagde jeg ikke måtte komme i poolen, fordi der var klor i vandet, hvilket der jo også er i en svømmehal

Gå du bare i svømmehallen - der er jo gravid svømning mange steder. ingen fare mht klor

Anmeld

13. februar 2012

FrkZier

GønskE skriver:

det er sundt af svømme når man er gravid, så tag du bare i svømmehallen

Anmeld

13. februar 2012

GønskE

Holbæktrunten skriver:

Gå du bare i svømmehallen - der er jo gravid svømning mange steder. ingen fare mht klor

Det var det jeg tænkte, super!

Anmeld

13. februar 2012

GønskE

FrkZier skriver:

det er sundt af svømme når man er gravid, så tag du bare i svømmehallen

Super godt  

Anmeld

13. februar 2012

Frk.S

Det må du gerne.
Svømning er rigtig god motion under graviditet.

Selv svømmede jeg helt frem til termin.

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

GønskE skriver:

Det er noget af det bedste du kan gøre for din gravide krop

For du får motion, du får løsnet op og bliver ikke overanstrenget

Anmeld

13. februar 2012

Kofoed.

Bemærkning, man må ikke gå i svømmehal, hvis slimproppen er gået.

Anmeld

13. februar 2012

wmillapigenw

Du må godt gå i svømmehallen, jeg fik afvide at det var godt at komme ud at svømme. men har også fået afvide hvis der ikke er længe tilbage til termin så skulle man ikke, da vandet kunne være beskidt

Anmeld

13. februar 2012

NNL

Din slimprop gør, at der ikke kommer bakterier op til baby Det gælder både almindelig svømmehal, varmtvandsbassin, spabade og havvand, så hop du bare i

Som andre også skriver - indtil slimproppen er gået, er det kun sundt (og meget behageligt) at svømme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.