Gode råd søges omg!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

babymus77

Har fået omgangssyge ude på mit arb...Hvor godt det halve af personale gruppen brækker sig og har tynd mave!! Jeg har nu også fået det, så opkast og diarre i stor stil!!!! Er 17+0 i morgen så det er så træls man ikke bare kan købe nogle stop piller!! Hvor længe er det tilladelig at være ramt som gravid??? Og hvad spiste og drak i???? Ynkelige hilsner herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

babymus77 skriver:

Har fået omgangssyge ude på mit arb...Hvor godt det halve af personale gruppen brækker sig og har tynd mave!! Jeg har nu også fået det, så opkast og diarre i stor stil!!!! Er 17+0 i morgen så det er så træls man ikke bare kan købe nogle stop piller!! Hvor længe er det tilladelig at være ramt som gravid??? Og hvad spiste og drak i???? Ynkelige hilsner herfra

Først rigtig god bedring...

Jeg fik roskilde syge omkring uge 12-13 og havde det i en lille uge og tabte næsten 5 kg...

Det vigtigste er at få væske

frederic havde omgangs syge her i weekend og det vared et lille døgns tid...

Anmeld

13. februar 2012

Isabella_mor

spis bananer det hjælper med at stoppe til som man siger.. og så er det en god idé at drikke juice og ganske alm vand.. 

drik ikke cola, det forværre diarréen.. og så ellers se om du kan spise lidt toast eller nogle boller osv... 

Anmeld

13. februar 2012

babymus77

Oki men der sker ikk bebs noget ?? Har aldrig tømt så meget på så kort tid

Anmeld

13. februar 2012

henh01

Revet æble, ristet brød, bananer og hvidt brød er godt når man har tynd mave.

Anmeld

13. februar 2012

NNL

babymus77 skriver:

Oki men der sker ikk bebs noget ?? Har aldrig tømt så meget på så kort tid

Hvis det kun varer nogle dage skal du ikke være bekymret - baby tager hvad han skal bruge fra din krop. Varer det derimod ved, og er du i risiko for at få væskemangel, synes jeg du skal kontakte lægen.

God bedring

Anmeld

13. februar 2012

babymus77

NNL skriver:

Hvis det kun varer nogle dage skal du ikke være bekymret - baby tager hvad han skal bruge fra din krop. Varer det derimod ved, og er du i risiko for at få væskemangel, synes jeg du skal kontakte lægen.

God bedring

Godt at vide han får sit jeg brækker alt op også vand så drikker for at vide det kommer retur puhhh har ondt a mig selv!!! :-)

Anmeld

13. februar 2012

NNL

babymus77 skriver:

Godt at vide han får sit jeg brækker alt op også vand så drikker for at vide det kommer retur puhhh har ondt a mig selv!!! :-)

Det må man også gerne have i sådan en situation!! Håber snart du bliver frisk igen...

Anmeld

13. februar 2012

Rødhætte

babymus77 skriver:

Jeg havde samme omgang da jeg var i uge 20. Min læge sagde at bebse ingen skade tager. Husk at baby tager alt næring først! Husk at drik så meget vand som du kan.. Det er forhåbeligt over om et par dage. God bedring!

Anmeld

13. februar 2012

babymus77

Tusinde tak:-) har ikk lige energi til at svare hver enkelt... Så fælles tak for råd og god bedring!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.