Jeg havde tabt 36 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.103 visninger
27 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Becks

Men har taget 6 kg på, på 10 dage - Fordi jeg er startet p-piller, fordi jeg ikke får min mens af mig selv i øjeblikket..

Men jeg gloede godt nok lidt idag, da jeg skulle ud og lege med min gudsøn i sneen..

De her skibukser fik jeg, da jeg arbejdede i hjemmeplejen som dagvagt for 3 år siden.. Da var de for små.. For 2 år siden kunne jeg liiiiiige få dem på, men de strammede godt nok om mavsen..

Tog dem frem idag og der er da sket lidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Hvem?

Becks skriver:

Men har taget 6 kg på, på 10 dage - Fordi jeg er startet p-piller, fordi jeg ikke får min mens af mig selv i øjeblikket..

Men jeg gloede godt nok lidt idag, da jeg skulle ud og lege med min gudsøn i sneen..

De her skibukser fik jeg, da jeg arbejdede i hjemmeplejen som dagvagt for 3 år siden.. Da var de for små.. For 2 år siden kunne jeg liiiiiige få dem på, men de strammede godt nok om mavsen..

Anmeld

12. februar 2012

Mira0911

Det er så fedt når man kan se forandringen... 

Anmeld

12. februar 2012

Isabella_mor

hvor sejt så kan de jo ligeså godt ryge ud. dem får du jo ikke brug for mere, eller. jo når du nu engang får din ønskebaby i maven så kan det være du kan bruge dem igen imens du er gravid... 

lykkeskibukser måske?

Anmeld

12. februar 2012

MaybeBaby

Becks skriver:

Har du overvejet at investere i et 3. ben - bare for ligesom at fylde lidt ud? (PS GO GO GO!)

/Mette

Anmeld

12. februar 2012

Becks

Bondefruen skriver:

Tak

Anmeld

12. februar 2012

Becks

Mira0911 skriver:

Det er så fedt når man kan se forandringen... 

Det er nemlig super fedt  Har været lidt ked af, jeg allerede har taget så meget på, på så kort tid.. Men det hjalp lidt på humøret da jeg tog de bukser på idag

Anmeld

12. februar 2012

Becks

isabellamor skriver:

hvor sejt så kan de jo ligeså godt ryge ud. dem får du jo ikke brug for mere, eller. jo når du nu engang får din ønskebaby i maven så kan det være du kan bruge dem igen imens du er gravid... 

lykkeskibukser måske?

Ja, det kunne være det var en idé

Anmeld

12. februar 2012

Mira0911

Becks skriver:

Det er nemlig super fedt  Har været lidt ked af, jeg allerede har taget så meget på, på så kort tid.. Men det hjalp lidt på humøret da jeg tog de bukser på idag

Ja vil godt tro humøret kom en tand højere op ved at hoppe i de bukser... Jeg glæder mig hvert fald til jeg har tabt mig nok til at jeg kan komme i mit eget tøj igen... 

Anmeld

12. februar 2012

Becks

MaybeBaby skriver:

Har du overvejet at investere i et 3. ben - bare for ligesom at fylde lidt ud? (PS GO GO GO!)

/Mette

Thi hi, ja det kunne være jeg skulle gøre det

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.