isabellamor skriver:
jeg er virkelig ked af at min søn ikke har nogle RIGTIGE bedsteforældre...
jeg er ked af at jeg ikke har en mor der er en god mor ved mig, som gør at hun ikke er en god nok bedsteforældre for min søn, han vil ALDRIG blive efterladt i hendes varetægt... ( jeg har valgt min mor fra... LAng historie)
jeg er ked af at min far og hans kæreste bor helt i esbjerg så de ikke kan se ham, passe ham, og bare komme på besøg og omvendt når det passede os..
jeg er ked af at villads' farmor har det som hun har det, det gør at hun ikke kan være der særlig meget for ham.. ( hun har angst og er depressiv og ryger og drikker osv..
)
og jeg er ked af at villads farfar ikke er typen der involvere sig i ens liv. han ringer ikke eller skriver, og når man så endelig ser ham er det kun i forbindelse med fødselsdag eller anden festlig anledning.. og så holder han sjældent hvad han lover...
så alt i alt har vi bare ikke nogle bedsteforældre til villads.. og derved har vi ikke nogle der kan komme og hente ham eller besøge os når de har lyst til det... det er rigtig trælst både for os, og for lillen...
øv...
trænger til børnefri bare en lille weekend...