Savner RIGTIGE bedsteforældre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Isabella_mor

Michalala skriver:

Puha, kan så godt følge dig. Tror at børn har meget glæde af deres bedsteforældre og også på mange måder har godt af at kunne være sammen med og se op til nogle "gamle".

Jeg mener at have hørt at der findes forskellige netværk, hvor ældre har besøgsvenner. Og tror også det gælder den anden vej rundt, sådan at børn/familier kan få besøgsvenner. Jeg ved bare ikke lige hvor man finder sådan et netværk. Måske du kan søge lidt på det hvis det har interesse.

Jeg kommer i en kirke, hvor en ene-mor har haft frimodighed til at sætte opslag op om at hun søger en "familieven", som har lyst til at komme som ven af huset og spise med bønner forældre og børn m.m. Og måske på sigt også passe børnene. Ulønnet da der er tale om en ven af huset:-) Faktisk tror jeg en del ældre kun ville være glade for at være i et fællesskab. Det er nok en længere proces, men måske godt i det lange løb.

Mon det kunne været en løsning for jer? Rigtig meget held og lykke med det.

tak for idéen. jeg tror dog det er rigtig svært at finde en fremmed som jeg ville kunne stole 100% på ifht. at skulle efterlade mit dyrebareste til for at jeg og kæresten skal kunne slå et smut i bio.. det skal helst være en der er kendt af os eller tæt på os.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Isabella_mor

morethanperfect skriver:

Åhh hvor træls

Den sidste lyder da til at være en god idé
Se og få gang i det , så i kan få lidt alene tid !  

ja det er rigtig lækkert... så det må vi se at få arrangeret..

Anmeld

13. februar 2012

mariamiss6

isabellamor skriver:

jeg er virkelig ked af at min søn ikke har nogle RIGTIGE bedsteforældre...

jeg er ked af at jeg ikke har en mor der er en god mor ved mig, som gør at hun ikke er en god nok bedsteforældre for min søn, han vil ALDRIG blive efterladt i hendes varetægt... ( jeg har valgt min mor  fra... LAng historie)

jeg er ked af at min far og hans kæreste bor helt i esbjerg så de ikke kan se ham, passe ham, og bare komme på besøg og omvendt når det passede os.. 

jeg er ked af at villads' farmor har det som hun har det, det gør at hun ikke kan være der særlig meget for ham.. ( hun har angst og er depressiv og ryger og drikker osv..

og jeg er ked af at villads farfar ikke er typen der involvere sig i ens liv. han ringer ikke eller skriver, og når man så endelig ser ham er det kun i forbindelse med fødselsdag eller anden festlig anledning..  og så holder han sjældent hvad han lover...

så alt i alt har vi bare ikke nogle bedsteforældre til villads.. og derved har vi ikke nogle der kan komme og hente ham eller besøge os når de har lyst til det... det er rigtig trælst både for os, og for lillen... øv... 

trænger til børnefri bare en lille weekend... 

http://www.seniorlife.dk/mac/tjenester/reservebedste.php

http://www.24.dk/group/reservebedste

http://www.borneborn.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=186&Itemid=120

Måske?

Anmeld

13. februar 2012

mariamiss6

isabellamor skriver:

jeg er ked af at jeg ikke har en mor der er en god mor ved mig, som gør at hun ikke er en god nok bedsteforældre for min søn, han vil ALDRIG blive efterladt i hendes varetægt... ( jeg har valgt min mor  fra... LAng historie)

jeg er ked af at min far og hans kæreste bor helt i esbjerg så de ikke kan se ham, passe ham, og bare komme på besøg og omvendt når det passede os.. 

jeg er ked af at villads' farmor har det som hun har det, det gør at hun ikke kan være der særlig meget for ham.. ( hun har angst og er depressiv og ryger og drikker osv..

og jeg er ked af at villads farfar ikke er typen der involvere sig i ens liv. han ringer ikke eller skriver, og når man så endelig ser ham er det kun i forbindelse med fødselsdag eller anden festlig anledning..  og så holder han sjældent hvad han lover...

så alt i alt har vi bare ikke nogle bedsteforældre til villads.. og derved har vi ikke nogle der kan komme og hente ham eller besøge os når de har lyst til det... det er rigtig trælst både for os, og for lillen... øv... 

http://www.seniorlife.dk/mac/tjenester/reservebedste.php

http://www.24.dk/group/reservebedste

http://www.borneborn.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=186&Itemid=120

Måske?

Anmeld

13. februar 2012

Gaia

isabellamor skriver:

ja det kunne være skønt... vi har et vennepar hvor fyren har en mor og en papfar jeg bare syntes er enormt fantastiske. dem gad jeg godt ville være legebedster... de har jo selv børnebørn på 2 år. og det er jo bare at spørge. men kender du det.. jeg vil bare ikke være en byrde... 

Kunne godt forestille mig det kunne være svært at spørg. Tror dog ikke de vil se det som en byrde snare som en kæmpe kompliment. Snak evt. Med venneparret - måske fyren vil spørge sine forældre for dig?  Håber det kan være en løsning. 

Anmeld

13. februar 2012

Isabella_mor

Gaia skriver:

Kunne godt forestille mig det kunne være svært at spørg. Tror dog ikke de vil se det som en byrde snare som en kæmpe kompliment. Snak evt. Med venneparret - måske fyren vil spørge sine forældre for dig?  Håber det kan være en løsning. 

ja det er rigtig svært ved at spørge om sådan nogle ting.. jeg gad faktisk godt at min kammerats mor var min mor... hun har også sagt at hun gerne vil være min reservemor.. men stadig, såååå svært at bede om

Anmeld

13. februar 2012

eliasogmor

isabellamor skriver:

åhhh hvpr jeg kender det.. jeg er så ked af at min lille mand ikke har nogle rigtigte bedsteforældre... fordi min mor ikke kan tge sig sammen..

Anmeld

13. februar 2012

Isabella_mor

eliasogmor skriver:

åhhh hvpr jeg kender det.. jeg er så ked af at min lille mand ikke har nogle rigtigte bedsteforældre... fordi min mor ikke kan tge sig sammen..

ja og oddsne burde da være gode, da der jo er 4 bedsteforældre at vælge imellem. og så er der ikke en skid

Anmeld

13. februar 2012

eliasogmor

isabellamor skriver:

ja og oddsne burde da være gode, da der jo er 4 bedsteforældre at vælge imellem. og så er der ikke en skid

her er der så kun 2 da de 2 andre valgte ham fra da han var 4 mdr... men de er skisme lige så slemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.