Til at blive sinsdyg af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. marts 2008

Marco2

>( Har lige talt med pladsanvisningen!!!!! #€%&?#€@ >( Vi havde jo søgt DP til emily den 1. feb, men det ku' jeg jo slet ikke udholde tanken om, så vi har rykket det til juli. Og så søgt vuggestuer. Vi har søgt garantiplads og specifikke pladser. Så ville jeg jo gerne høre om vi får en plads eller hur.. Men det kan de ikke garantere. En af de institutioner vi har søgt tager først børn ind igen til jul 8( .... Jamen hvad fanden stiller man så op med sit barn?? Synes sgu hun er lidt for lille til at være alene hjemme når hun kun er 1 år... AI, synes sgu da det er belastende ikke at vide om man kan få sit barn passet. Vi skrev hende op den 17.10.07 så synes sgu da de har haft tid nok at løbe på.... AG - pissed på Århus Kommune!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2008

Marco2

Hvad fanden er sinsdyg?????
Nå men det er det jeg er >( >( >(

Anmeld

6. marts 2008

Nadi

Jeg skal også have ringet idag, og bliver også pissed >( hvis vi ikke får en til tiden! Jeg skal så først starte på kole til september og vi har søgt DP fra maj af. Føler nemlig ikke for at gå hjemme på kontant hjælp og føle jeg nasser på systemet, men hvis det er dét der skal til so be it!

Vil gerne høre om udviklingen i sagen.

-Nadia

Anmeld

6. marts 2008

ka li ja

Marco2 skriver:

Hvad fanden er sinsdyg?????
Nå men det er det jeg er >( >( >(

haha ja det er nemlig lige det du er ;o)

ja det er da noget lort..men er det ikke bare gennerelt for kommuner.. de er sgu mere eller mindre ligeglade.. sådan virker det i hert fald!!!

syntes altid man hører en masse lort!!
vi fik også først plads til alexadner 14 efter vi skulle bruge det sidst..
godt jeg var sygemeldt så det ikke gjorde noget. men blev sgu pisse sur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.