ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Ditte-3

hej igen her de siste 2 uge har jeg for det første soved a h til og haft rigtig ondt i maven og ned i underlivet , i går fik jeg så rigtig ondt i lenden og trode jeg skulle brasse sammen , så i dag var det ik så slemt men her til aften begynder smerterne at melde sig igen volsom, er der nogen der har det på samme måde eller nogen der ved hvad det kan skyldes?

håber i vil gi jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

projekt-ønskebarn

Je sover også rigtig dårligt og har gjort det de sidste mange uger. Jeg lider af voldsomme jag nede i lysken af og til men de kommer og går og regner med at det bare er ligamenterne der giver sig. Forhåbentlig er det det samme hos dig men hvis det bliver ved ville jeg nok tage en tur til lægen for at få tjekket evt begyndende bækkenløsning eftersom du også har smerter i lænden. Håber for dig at de bliver bedre  

Anmeld

13. februar 2012

Ditte-3

mange tak for svaret, regner også med jeg til læge vis det forsetter men vil lige se det and en uges tid i nu

Anmeld

13. februar 2012

Nattøs

Ditte-3 skriver:

mange tak for svaret, regner også med jeg til læge vis det forsetter men vil lige se det and en uges tid i nu

Det har jeg også døjet med og det gik over

Anmeld

14. februar 2012

sarahjylland

Har også haft det men det er også væk nu. Tilgengæld får jeg tit ondt om natten hvis jeg har lavet meget eller har gået en del.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.