Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har været på p-piller i 9 mdr nu.. og pletbløder tit på dem
virker de så?? skulle have haft min menstertion for en uge siden
så tænker bare om man kan blive gravid på p-piller.
tag dem altid hver aften..
håber jeg kan få nogen råd?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
???
Læs indlægssedlen og ring til lægen hvis du stadig er i tvivl.
Tranebær skriver: Læs indlægssedlen og ring til lægen hvis du stadig er i tvivl.
tak for hjælpen
Anonym skriver: har været på p-piller i 9 mdr nu.. og pletbløder tit på dem virker de så?? skulle have haft min menstertion for en uge siden så tænker bare om man kan blive gravid på p-piller. tag dem altid hver aften.. håber jeg kan få nogen råd?
sandsynligheden for du bliver gravid på p-piller er MEGET lille, men jo det kan godt ske!
FrkZier skriver: sandsynligheden for du bliver gravid på p-piller er MEGET lille, men jo det kan godt ske!
Tænker mere når jeg pletbløder på dem hele tiden om de så virker. altser pletbløder midt i pakken
hvis du pletbløder skal du højt sandsynligt have nogle nye. det har jeg skulle..
Anonym skriver: Tænker mere når jeg pletbløder på dem hele tiden om de så virker. altser pletbløder midt i pakken
ville ikke mene det gør nogen forskel, men ja jeg er jo ikke læge så kan ikke rigtig råde dig til noget - da jeg jo i bund og grund ikke har en skid forstand på det det jeg dog kan råde dig til, er at snakke med din læge, for umidlbart synes jeg ikke du burde plet pløde på den måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128