Ja nu hører jeg også til her... ;-C

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Camillos

lillemusen10 skriver:

... Efter 1 uges tid med pletblødning, tog blødningen til og blev næsten som normal menstruationsblødning. Torsdag var jeg ved vagtlægen, som syntes, at jeg skulle henvises til akut scanning ved en gynækolog fredag. Fredag, hvor jeg var 7+0, var jeg til scanning - hvor man kun kunne se en lille blommesæk på ca. 4 mm. svarende til ca. 5. uge. Sandsynligheden for at jeg var ved at abortere var ganske stor. Jeg fik taget hcg tal og skal igen i morgen, så vi kan se om det falder. Får først svar på tirsdag. Jeg er selv helt overbevist om, at det var det og at graviditeten er gået til grunde. Jeg har blødt betydeligt mere her i weekenden og mere end jeg normalt gør, når jeg har mens. Håber bare alt er ude, så jeg slipper for yderligere behandling. Håber at nogle herinde har nogle positive historier om hurtig graviditet efter spontan abort? Vil gerne tro på, at jeg hurtigt bliver gravid igen og det så kommer til at gå godt, men er lidt nervøs!

Det er hårdt sødeste...  så meget for du snart bliver gravid igen og at psyken kan følge med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Moar2012

lillemusen10 skriver:

... Efter 1 uges tid med pletblødning, tog blødningen til og blev næsten som normal menstruationsblødning. Torsdag var jeg ved vagtlægen, som syntes, at jeg skulle henvises til akut scanning ved en gynækolog fredag. Fredag, hvor jeg var 7+0, var jeg til scanning - hvor man kun kunne se en lille blommesæk på ca. 4 mm. svarende til ca. 5. uge. Sandsynligheden for at jeg var ved at abortere var ganske stor. Jeg fik taget hcg tal og skal igen i morgen, så vi kan se om det falder. Får først svar på tirsdag. Jeg er selv helt overbevist om, at det var det og at graviditeten er gået til grunde. Jeg har blødt betydeligt mere her i weekenden og mere end jeg normalt gør, når jeg har mens. Håber bare alt er ude, så jeg slipper for yderligere behandling. Håber at nogle herinde har nogle positive historier om hurtig graviditet efter spontan abort? Vil gerne tro på, at jeg hurtigt bliver gravid igen og det så kommer til at gå godt, men er lidt nervøs!

Har du fået svar om det lille foster er gået tabt?? Krydser finger for der er et lille håb om den er derinde

Anmeld

15. februar 2012

lillemusen10

Mit HcG tal er let faldende, første prøve er taget i fredags og anden prøve i går. Tallet skulle gerne have været fordoblet (som minimum) over 3 dage. Så lægen kunne kun bekræfte mine bange anelser. Der kan gå et godt stykke tid før der ikke længere kan findes hcg i blodet. Jeg har først fået tid til scanning onsdag i næste uge pga. ferie ved gynækologen, så det er lidt træls at skulle vente på. Der skal vi se om alt er blevet udstødt. Lige nu venter jeg bare på blødningen aftager og snart holder op. Der er ikke længere klumper i blodet, det er bare helt frisk (undskyld de slibrige detaljer...)

Jeg ser frem til at dette er overstået og jeg kan starte på en frisk. Det har slet ikke været sjovt. Alle de drømme vi gik med brast, puha en hård kamel at sluge, at vi ikke skulle være forældre nu. Vi gik lige og planlagde hvordan og hvornår vi skulle fortælle vores familie om de lykkelige omstændigheder. Godt vi ikke nåede det.

Men vi skal se fremad, nu er der snart forår i luften, så mon ikke vi kan lave 2 nye streger indenfor nærmeste fremtid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.