Mit HcG tal er let faldende, første prøve er taget i fredags og anden prøve i går. Tallet skulle gerne have været fordoblet (som minimum) over 3 dage. Så lægen kunne kun bekræfte mine bange anelser. Der kan gå et godt stykke tid før der ikke længere kan findes hcg i blodet. Jeg har først fået tid til scanning onsdag i næste uge pga. ferie ved gynækologen, så det er lidt træls at skulle vente på. Der skal vi se om alt er blevet udstødt. Lige nu venter jeg bare på blødningen aftager og snart holder op. Der er ikke længere klumper i blodet, det er bare helt frisk (undskyld de slibrige detaljer...)
Jeg ser frem til at dette er overstået og jeg kan starte på en frisk. Det har slet ikke været sjovt. Alle de drømme vi gik med brast, puha en hård kamel at sluge, at vi ikke skulle være forældre nu. Vi gik lige og planlagde hvordan og hvornår vi skulle fortælle vores familie om de lykkelige omstændigheder. Godt vi ikke nåede det.
Men vi skal se fremad, nu er der snart forår i luften, så mon ikke vi kan lave 2 nye streger indenfor nærmeste fremtid. 
Anmeld