blev spået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Ditte-3

hej blev håndspået i går og de stated med at sige jeg ik blev over 50 år sider bare med et ubehag nu og alt glæden ved ting er væk lige nu , men de sået også jeg vented mig en pige så sepende ville lige ud med det håber det oki

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det var da en skod spådom at få. Trode faktisk ik at de plejer at sige noget om hvor gammel de tror man bliver!! Men nu er det da spændene om kønnet holder stik!

Personligt ville jeg nu heller ik tro på at de ka forudsige hvornår man dør, for fremtiden ligger aldrig helt fast! Vh Stine 

Anmeld

14. februar 2012

Ditte-3

syntes også det var lige hår nok og fik godt nok en klump i halsen men har så fået vider a vide siden at vis jeg passer på mig selv skal det nok gå men ved ik om jeg skal tror på dem eller hvad ,

Anmeld

14. februar 2012

sarahjylland

Troede ikke det var tilladt at sige hvor gammel man blev eller ikke blev jeg ville sgu klage. Du fejler ikke noget nu vel? Andet end du er gravid

Anmeld

18. februar 2012

jennie

Prøv at glemme alt om det er mit tip. Jeg tror ikke en skid på den slags, og det ødelægger dit liv hvis du ska bekymre dig om sådan någet fis. Lev dit liv lykkeligt og pas selvfølgelig på dig selv så har alle mulighet for et godt og langt liv uanset hvad spåkonen siger!

Anmeld

18. februar 2012

Ditte-3

jennie skriver:

Prøv at glemme alt om det er mit tip. Jeg tror ikke en skid på den slags, og det ødelægger dit liv hvis du ska bekymre dig om sådan någet fis. Lev dit liv lykkeligt og pas selvfølgelig på dig selv så har alle mulighet for et godt og langt liv uanset hvad spåkonen siger!

smiler tror også det er det mest rigtige at gøre for ja det kan da ødelæge ens liv at få sådan noget pis a vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.