Sengetid for 8 og 11årig fredag aften?? HJÆLP!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.198 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Halløj - lige et hurtigt spørgsmål:

Jeg skal have mine to kusiner på besøg i aften og vil da gerne vide hvad jeg skal regne med - de er hhv. 8 og 11, hvornår bliver sådan nogle størrelser trætte og skal sove?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

Cris

Kunne I ikke spørge deres mor om det ?

Du skal ikke regne, at de bliver så hurtigt træt, for de er i et nyt sted. Måske kl21 eller senere endu afhængig hvor meget I hygger. De skal bare puttes, når allesammen er klart! At sove hos nogle andre er lidt anderledes end at sove hjemme...

Anmeld

20. marts 2009

Pia.

Her hjemme har vi som regel at man må være længe oppe fredag og lørdag - da vi kan sove dejligt længe i weekenden...

så her er ingen faste tider i weekenden og de store er 6 og 10 år...

Mon ikke de skal se x-factor i aften - eller de plejer at se det... så er det vel passende at man kommer i seng bagefter x-factor....

God aften...

Knus Pia.

Anmeld

20. marts 2009

fam.4xc

mine nevøer er samme alder og til dagligt hedder det kl 22 og til weekender og ferie bestemmer de selv - dog er de jo ik oppe efter deres forældre er gået i seng

Anmeld

20. marts 2009

trunte89

Har 2 fætre på 11 og snart 8. Sidst de var her tror jeg den lille gik omkuld ved 9 halv ti tiden. Han skulle hvertfald ikke sove! Men kunne slet ikke holde sig vågen til sidst
Den store plejer at komme ind halv ti ti.

Anmeld

20. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hehe, nu er klokken 23.10 og de sidder iført mit tøj og stiletter og ser Bøllebob De viser absolut ingen tegn på træthed, men jeg selv er så småt ved at løbe tør for "batteri" efter hotdogs, x-factor, sminke-sætte hår og neglelak, modeshow til den store guldmedalje så ALT mit tøj ligger i en stor bunke på gulvet og dans til alt mit 80' er musik - jeg har ikke festet så meget LÆNGE - og har ikke fået andet end grøn sodavand Den bedste aften i 100 år

Anmeld

21. marts 2009

Honningblomst

Rosa skriver:

Hehe, nu er klokken 23.10 og de sidder iført mit tøj og stiletter og ser Bøllebob De viser absolut ingen tegn på træthed, men jeg selv er så småt ved at løbe tør for "batteri" efter hotdogs, x-factor, sminke-sætte hår og neglelak, modeshow til den store guldmedalje så ALT mit tøj ligger i en stor bunke på gulvet og dans til alt mit 80' er musik - jeg har ikke festet så meget LÆNGE - og har ikke fået andet end grøn sodavand Den bedste aften i 100 år

Super hyggeligt...mine drenge de kan holde den gående hele natten og i aften får de deres venner på overnatning så der går jeg nok i seng før dem-griner-
Skønt skønt..
Knus..

Anmeld

21. marts 2009

Janep

hehe dejligt i havde det hyggeligt

Hvornår kom de så i seng?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.