Trendsales sikkerhedsgebyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

gonefishing

Ja.... jeg bliver nød til at spørger mig frem. Jeg er engang imellem på Trendsales og har set de nu tager et "sikkerheds gebyr". Jeg har tidligere læst Jura og har derfor læst det hele igennem, men jeg kan stadig ikke helt forstå det.

Man betaler et "sikkerheds gebyr" for en sikkerhed hvis nu handlen går galt, f.eks. modtager du ikke din vare ect.

Men hvis du har problemer med en sælger/køber så skal du/I SELV finde en løsning mellem Jer to, og hvis dette ikke kan lade sig gøre efter 10 dage til 2 uger, så kan man bede Trendsales om at hjælpe..... Hvad er det så lige man betaler for med de sikkerheds gebyr?

Trendsales har ansvaret for de handler der går gennem dem, de er mellemmanden. Hvorfor så betale for noget du selv skal gøre?

Er der nogen der har oplevet at få hjælpe via "sikkerheds gebyr"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Pige2009

Flodkilling skriver:

Ja.... jeg bliver nød til at spørger mig frem. Jeg er engang imellem på Trendsales og har set de nu tager et "sikkerheds gebyr". Jeg har tidligere læst Jura og har derfor læst det hele igennem, men jeg kan stadig ikke helt forstå det.

Man betaler et "sikkerheds gebyr" for en sikkerhed hvis nu handlen går galt, f.eks. modtager du ikke din vare ect.

Men hvis du har problemer med en sælger/køber så skal du/I SELV finde en løsning mellem Jer to, og hvis dette ikke kan lade sig gøre efter 10 dage til 2 uger, så kan man bede Trendsales om at hjælpe..... Hvad er det så lige man betaler for med de sikkerheds gebyr?

Trendsales har ansvaret for de handler der går gennem dem, de er mellemmanden. Hvorfor så betale for noget du selv skal gøre?

Jeg ved det ikke, men hold da op! Sikkerhedsgebyr?!  Synes godt nok de strammer den

Anmeld

2. marts 2012

gonefishing

Baagøe skriver:

Jeg ved det ikke, men hold da op! Sikkerhedsgebyr?!  Synes godt nok de strammer den

Ja og det ser ikke ud til nogen har oplevet at bruge det. Hehe

Anmeld

2. marts 2012

FrkZier

lige en sidenote - nogen der ved hvordan man sletter/deaktivere sin profil? altså på trendsales hehe

Anmeld

2. marts 2012

gonefishing

Flodkilling skriver:

Tror man skal under "hjælp". Ellers har de pligt til at slette dig hvis du beder om det. Jeg kunne kun deaktivere min, men har spurgt dem om man ikke kan slette helt, har dog ikke fået svar

Anmeld

9. marts 2012

Pige2009

FrkZier skriver:

lige en sidenote - nogen der ved hvordan man sletter/deaktivere sin profil? altså på trendsales hehe

Godt spørgsmål. Kan man ikke gøre det under indstillinger eller lign

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.