hvad sker der lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har tidligere lavet lignende indlæg men prøver igen da det er blevet mere...

Jeg har pco og ikke haft mens i ca et halvt år... De sidste par dage har jeg blødt MEGET lidt... Bare en lille brunrød tråd når jeg har tørt mig... Igår var det stadig meget lidt memn dog mere end dagene før...
I dag har der så været mere end igår, faktisk en hel tyk klat på størrelse med en 5'er....

Er det mens der er på vej?
Når mens kommer, er det som regel ret meget og ikke bare en lille smule nogle af dagene...
Jeg har haft mens smerter i flere dage, mindst en uge nu...

Jeg håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Jeg har tidligere lavet lignende indlæg men prøver igen da det er blevet mere...

Jeg har pco og ikke haft mens i ca et halvt år... De sidste par dage har jeg blødt MEGET lidt... Bare en lille brunrød tråd når jeg har tørt mig... Igår var det stadig meget lidt memn dog mere end dagene før...
I dag har der så været mere end igår, faktisk en hel tyk klat på størrelse med en 5'er....

Er det mens der er på vej?
Når mens kommer, er det som regel ret meget og ikke bare en lille smule nogle af dagene...
Jeg har haft mens smerter i flere dage, mindst en uge nu...

Jeg håber i kan hjælpe

Jeg ved desværre ikke noget om pco, men jeg svarer lige i håb om at der er nogen flere der ser dit spørgsmål 

Du får lige et kram med på vejen 

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

Thalita skriver:

TåTaTak

Jeg ved desværre ikke noget om pco, men jeg svarer lige i håb om at der er nogen flere der ser dit spørgsmål 

Du får lige et kram med på vejen 

Tak for det

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

Den forsvandt hurtigt

Anmeld

12. februar 2012

Kay

det kan sagtens være mens der er på vej... men du skal huske på at oftest når der kommer mens når man har pco ikke er fordi der har været æl... men fordi kroppen renser ud...

jeg gik selv 1 år med kun pletblødninger en gang i mellem... en ordentlig udrensning...

jeg tabte 20 kg. og min mens kom nogenlunde tilbage... altså med meeeget lang cyklus på 30-90 dage... stadig uden æl... tabte 15 mere... og nåede ikke at få en cyklus igen før jeg var gravid

ved ikke om du kender bogen spis dig gravid... men den er rigtig god når man har pco... ved heller ikke om du skal igang med behandling... men ved at det ikke føles rat ikke at få sin mens...

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

TåTaTaksserenrensdet kan sagtens være mens der er på vej... men du skal huske på at oftest når der kommer mens når man har pco ikke er fordi der har været æl... men fordi kroppen renser ud...

jeg gik selv 1 år med kun pletblødninger en gang i mellem... en ordentlig udrensning...

jeg tabte 20 kg. og min mens kom nogenlunde tilbage... altså med meeeget lang cyklus på 30-90 dage... stadig uden æl... tabte 15 mere... og nåede ikke at få en cyklus igen før jeg var gravid

ved ikke om du kender bogen spis dig gravid... men den er rigtig god når man har pco... ved heller ikke om du skal igang med behandling... men ved at det ikke føles rat ikke at få sin mens...

Tak for dit svar..
Det er frygteligt at gå uden mens!... Man venter og venter....
Planen er at jeg skal i behandling i næste måned...
Jeg har bare aldrig haft optakt til mens på denne måde..

Tillykke med graviditeten

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

......

Anmeld

13. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Tak for dit svar..
Det er frygteligt at gå uden mens!... Man venter og venter....
Planen er at jeg skal i behandling i næste måned...
Jeg har bare aldrig haft optakt til mens på denne måde..

Tillykke med graviditeten

mange tak håber snart der sker noget så du ikke skal gå i uvished

Anmeld

13. februar 2012

BabyMiracle <3

Jeg har også pco og rendte rundt i 2 ÅR (!!!!!) uden en eneste blødning.. Så jeg tog hjem til min mor, og boede der en uge inden hun skulle have mens, og bum, vi fik mens samme dag! 

Men min mens var bare ikke en "rigtig" mens, forstået på den måde at det kom og gik, også var det ikke rødt, men sort .. sådan stod det på i 2 uger ca

Nu har jeg så lige pludselig haft reglmæssig mens i 4 måneder og med en cyklus på præcis 35 dage hvergang .. det har jeg aldrig haft før, og kan næsten kun takke den gamle for at have hjulpet den på vej

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

MajaBaby skriver:

OOkaJeg har også pco og rendte rundt i 2 ÅR (!!!!!) uden en eneste blødning.. Så jeg tog hjem til min mor, og boede der en uge inden hun skulle have mens, og bum, vi fik mens samme dag! 

Men min mens var bare ikke en "rigtig" mens, forstået på den måde at det kom og gik, også var det ikke rødt, men sort .. sådan stod det på i 2 uger ca

Nu har jeg så lige pludselig haft reglmæssig mens i 4 måneder og med en cyklus på præcis 35 dage hvergang .. det har jeg aldrig haft før, og kan næsten kun takke den gamle for at have hjulpet den på vej

Okay, det lyder da lidt vildt
Jeg har ikke været mere sammen med andre end jeg plejer, på job osv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.