Diana

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. marts 2009

SaNiNa

Vil da lige høre hvordan det er gået i mødergruppen idag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

Diana...

Sanne skriver:

Vil da lige høre hvordan det er gået i mødergruppen idag...

Det er gået godt de er super søde alle sammen og har nogen dejlige babyer. vi var 5, 3 af dem er andengangs fødende og vi to andre er så første gangs fødende.
dog følte jeg mig lidt ude til at starte med da de alle ved hvem hinanden er men det jo klart i sådan en lille by der kender alle jo hinanden jeg har jo ikke boet her så længe, men det var kun lige i starten så var jeg os med på banen griner...
vi skal mødes igen her d. 31 så det bliver hyggeligt...

Tak fordi du spurgte...

Knus til dig søde sanne

Anmeld

20. marts 2009

SaNiNa

Det var dejlig at hører... hih ja alle kender hinanden i små byer

knus

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

griner ja det gør de. efter vi har født er folk begynd at vinke til mig og komme hen til mig når jeg kommer gående med barnevognen skægt men meget hyggeligt.

Anmeld

20. marts 2009

Pia.

Dejligt det gik godt....

Det er altid rart at få talt med noget der står i helt samme situation som en selv... og så er det til med hyggeligt...

Knus Pia.

Anmeld

20. marts 2009

SaNiNa

Det er da meget skægt...

Vi var nede hos mine forældre igår og jeg skulle så lige op til købmanden for hente noget til hende og der mødte jeg så en som lige mente hun skulle lægge hånden på min maven, og jeg trak mig bare så hurtig tilbage... Kan slet ikke have folk bare tror min mave er allemands eje... skal nok selv sig til hvis der skal røres eller man kunne d godt lige spøger først...

men dem som kender mig ved osse de ikke kan gøre det for de får bidt hovede af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.