Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NNL skriver: Ihh så fin du bliver Og hvor går det bare hurtigt lige i tiden!!! Filucca skal da være glad for den smukke bolig
Ihh så fin du bliver Og hvor går det bare hurtigt lige i tiden!!! Filucca skal da være glad for den smukke bolig
Ja det er jo helt vildt. Syntes godt nok også at der sker meget lige i tiden heheJa det skal hun Tror i hvertfald hun nyder at der stadig er plads at tumle påHun tager sig en gang i mellem en ordentlig tur derinde hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sakris skriver: Åh hvor går det hurtigt altså. Hvor har du dog bare den fineste mave. Og ELSKER navnet. Det havde/(har) jeg også langt oppe på min navneliste!
Åh hvor går det hurtigt altså. Hvor har du dog bare den fineste mave.
Og ELSKER navnet. Det havde/(har) jeg også langt oppe på min navneliste!
Ihh tusind tak sødeJa vi er også helt vilde med det navn Nu håber vi bare at hun ligner en lille Filucca
Kruse90 skriver: Ja det er jo helt vildt. Syntes godt nok også at der sker meget lige i tiden heheJa det skal hun Tror i hvertfald hun nyder at der stadig er plads at tumle påHun tager sig en gang i mellem en ordentlig tur derinde hehe
Ja det er det samme her Og det er skønt med al den tumlen rundt, selvom man godt kan mærke at de rammer nogle ting på vejen Synes ribbenene er slemt udsat i tiden
NNL skriver: Ja det er det samme her Og det er skønt med al den tumlen rundt, selvom man godt kan mærke at de rammer nogle ting på vejen Synes ribbenene er slemt udsat i tiden
hehe ja lige præcisFilucca er ikke slem til at sparke på mine ribben endnu.Der er hun faktisk meget artig heheJeg er tilføjet dig på msn
Lotus86 skriver: Wow for en babyhule Vildt du allerede er så langt, synes jo lige vi har fået besked om, at du var gravid
Wow for en babyhule Vildt du allerede er så langt, synes jo lige vi har fået besked om, at du var gravid
Ja tiden flyver virkelig bare afsted. Det er nogle gange slet ikke til at følge med
Kruse90 skriver: Sikke tiden flyver afstedKan jo slet ikke følge med altså.Filucca er dejlig aktiv i løbet af dagen og lader mor her sove om natten, hvilket er skønt (så længe det varer hehe)I får lige et billede af hendes luksus bolig fra i dagKram Carina og Filucca
Sikke tiden flyver afstedKan jo slet ikke følge med altså.Filucca er dejlig aktiv i løbet af dagen og lader mor her sove om natten, hvilket er skønt (så længe det varer hehe)I får lige et billede af hendes luksus bolig fra i dagKram Carina og Filucca
Ej hvor er det en fin mave.. Og hold da op tiden er gået mega stærkt !
AalborgPigen skriver: Ej hvor er det en fin mave.. Og hold da op tiden er gået mega stærkt !
Ja tiden er fløjet afsted. og tusind tak
Wow en flot mave.... Den sidder dælme rigtig flot på dig søde...
Mira0911 skriver: Wow en flot mave.... Den sidder dælme rigtig flot på dig søde...
Tusind tak søøde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128