Regnslag til Odder Zip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.829 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Kruse90

Hej søde piger

Hvilket regnslag har i til jeres Odder zip.
Jeg vil gerne have en regnslag hvor der også er indsektnet i
Og det er der ikke i mit Tullsa, det fulgte med vognen.

Kram Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

An&Jo

Kruse90 skriver:

Hej søde piger

Hvilket regnslag har i til jeres Odder zip.
Jeg vil gerne have en regnslag hvor der også er indsektnet i
Og det er der ikke i mit Tullsa, det fulgte med vognen.

Kram Carina

Jeg har et tulsa lige nu fordi det andet gik i stykker og jeg er så træt af det fra tulsa, det regner nemlig ind i vognen, så forstår godt du vil have et andet..

det jeg havde med insektnet købte jeg i babysam, gav vidst omkring 400kr for det, kan ikke huske hvad det hedder lige nu, men kan prøve at finde ud af det..

P.S. mit gik i stykker fordi jeg ikke ser mig for når jeg kører ind af terassedøren altid.. så fik revet en kæmpe revne i det på grund af låsemekanismen til døren

Anmeld

12. februar 2012

Kruse90

An&Jo skriver:

Jeg har et tulsa lige nu fordi det andet gik i stykker og jeg er så træt af det fra tulsa, det regner nemlig ind i vognen, så forstår godt du vil have et andet..

det jeg havde med insektnet købte jeg i babysam, gav vidst omkring 400kr for det, kan ikke huske hvad det hedder lige nu, men kan prøve at finde ud af det..

P.S. mit gik i stykker fordi jeg ikke ser mig for når jeg kører ind af terassedøren altid.. så fik revet en kæmpe revne i det på grund af låsemekanismen til døren

hahah ej dog.
Men ja det kan jo ske at man nogle gange tænker, ej det her går altså lige hehe og vupti så har man ødelagt et eller andet hehe

Du må gerne prøve at finde ud af det, syntes bare det er så mange penge for et regnslag

Anmeld

12. februar 2012

An&Jo

Kruse90 skriver:

hahah ej dog.
Men ja det kan jo ske at man nogle gange tænker, ej det her går altså lige hehe og vupti så har man ødelagt et eller andet hehe

Du må gerne prøve at finde ud af det, syntes bare det er så mange penge for et regnslag

jaa, men dem med net er bare ldit dyrere.. :/

så lige babysam katalog, og kan se at odder laver et og det koster 450kr

men så laver zero2four os et og det koster omkring de 400kr..

det fra zero2four ligner det jeg havde, og det var alle pengene værd synes jeg.. mit holdte næsten 2 år, og havde helt sikkert holdt længere hvis ikke jeg havde ødelagt det..

Anmeld

12. februar 2012

Kruse90

An&Jo skriver:

jaa, men dem med net er bare ldit dyrere.. :/

så lige babysam katalog, og kan se at odder laver et og det koster 450kr

men så laver zero2four os et og det koster omkring de 400kr..

det fra zero2four ligner det jeg havde, og det var alle pengene værd synes jeg.. mit holdte næsten 2 år, og havde helt sikkert holdt længere hvis ikke jeg havde ødelagt det..

Okay
Jeg må have kigget på det.
Ville bare gerne lige høre lidt erfaringer hehe

Så tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.