Kravlegård - Hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Emily2012<3

Pylle3 skriver:

Haha den var ellers god Bruger hun den selv da? - siden hun ikke er meget for at aflevere den...

Nej hun bruger den ikke mere.. Så jeg ved ikke lige hvad der skete for den kommentar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

tinasmor

Emily2012<3 skriver:

Nej hun bruger den ikke mere.. Så jeg ved ikke lige hvad der skete for den kommentar..

Måske har hun hørt det et eller andet sted. Der er jo så mange "regler" omkring ting og sager og nogle gange er man jo helt i tvivl

Vi brugte bare vores tremmeseng det passede med at da hun skulle til at sove i den (4-5 måneder) så ville hun hellere ned på gulvtæppet og ligge på maven og efter et par måneder mere så var hun her og der og alle vejne.

Anmeld

12. februar 2012

Emily2012<3

tinasmor skriver:

Måske har hun hørt det et eller andet sted. Der er jo så mange "regler" omkring ting og sager og nogle gange er man jo helt i tvivl

Vi brugte bare vores tremmeseng det passede med at da hun skulle til at sove i den (4-5 måneder) så ville hun hellere ned på gulvtæppet og ligge på maven og efter et par måneder mere så var hun her og der og alle vejne.

Ja det kunne også tænkes det var sådan noget..

Okay.. Ja vi vil nu bare gerne enten have vugge eller andet så vi er fri for at skulle flytte tremmesengen.. 

Anmeld

12. februar 2012

morethanperfect

Emily2012<3 skriver:

Hej damer. 

Hvornår MÅ man bruge kravlegård fra?

Helt fra når baby kommer ud eller først senere?

Helt fra nyfødt .. De er meget praktiske hvis man har dyr el. lign.

Anmeld

12. februar 2012

Emily2012<3

morethanperfect skriver:

Helt fra nyfødt .. De er meget praktiske hvis man har dyr el. lign.

Vi har ikke dyr, men der er 2 krudtugler som ikke forstår de skal gå rundt og ikke skal bokse over alt i lejligheden..

Anmeld

12. februar 2012

tinasmor

Emily2012<3 skriver:

Ja det kunne også tænkes det var sådan noget..

Okay.. Ja vi vil nu bare gerne enten have vugge eller andet så vi er fri for at skulle flytte tremmesengen.. 

Jeg er ikke helt med på hvad du mener?

Vi havde vugge i soveværelset hvor baby sov.

Så havde vi hendes tremmeseng fra dag 1 i stuen, lavet hyggelig med sengerend og et par tøjdyr.

Da hun blev for stor til vuggen blev den solgt og tremmesengen og baby kom så ind på eget værelse (så havde vi selvfølgelig ingen "kravlegård" mere) men synes heller ikke vi havde så meget brug for den på det tidspunkt.

Anmeld

12. februar 2012

Emily2012<3

tinasmor skriver:

Jeg er ikke helt med på hvad du mener?

Vi havde vugge i soveværelset hvor baby sov.

Så havde vi hendes tremmeseng fra dag 1 i stuen, lavet hyggelig med sengerend og et par tøjdyr.

Da hun blev for stor til vuggen blev den solgt og tremmesengen og baby kom så ind på eget værelse (så havde vi selvfølgelig ingen "kravlegård" mere) men synes heller ikke vi havde så meget brug for den på det tidspunkt.

Det jeg mener er at vi IKKE vil have tremmeseng i stuen og vi IKKE har nogen vugge.. Så derfor ville vi have kravlegård i stuen så vi ikke skulle til at flytte tremmesengen rundt hele tiden..

Anmeld

12. februar 2012

Janni.

Emily2012<3 skriver:

Okay tak for det..  

Bare fordi vi har en kravlegård stående ved en venindes søster som vi skal have hentet, og hun skrev bare til mig at vi måtte jo først bruge den når baby var omkring de 2 måneder..

Så tænkte lige jeg ville spørger, for det kunne jeg da ikke få til at passe..

Tænker det også vil være godt med tilvænning fra starten

Anmeld

12. februar 2012

Henriette Aaby

Vi har brugt kravlegården fra dag 1 denne gang, for at give Simon et sted han kan være i fred for storesøster.

Kravlegården bruger jeg som et trygt sted hvor han kan ligge mens jeg eks er på toilet o.l.

Ellers har vi også legetæpper på gulvet for at han kan lære at bevæge sig rundt, men der skal vi være tilstede bla pga af en kærlig storsøster

Anmeld

12. februar 2012

morethanperfect

Emily2012<3 skriver:

Vi har ikke dyr, men der er 2 krudtugler som ikke forstår de skal gå rundt og ikke skal bokse over alt i lejligheden..

Vi køber også en mere , da Oscar jo er en vildbasse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.