Maven vokser i badet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Nattøs

Hej

Jeg har lige et skørt spørgsmål til jer andre

Når i går i bad, oplever i så at maven vokser til nærmest dobbelt størrelse lige som om at baby slapper af og kræver sin plads.. Jeg har lagt mærke til det her i de sidste par uger, men det er først i dag at jeg nåede at vise kæresten det  og han fik nærmest et chok over den store mave hehe.. Som han sagde, det havde han aldrig oplevet eller hørt om før han har en søn fra tidligere forhold. 

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Gaia

Tror du ikke det er dine mavemuskler der slapper af og derfor kommer maven til at virke større end ellers? Så tænker det faktisk er dig dr slapper mere af i bade . Jeg har ikke oplevet det, men har heller ikke kigget efter og mine mavemuskler er vist ikke-eksisterende siden den første graviditet så min mave er bare grande konstant nu 

Anmeld

15. februar 2012

pemiro

Nattøs skriver:

Hej

Jeg har lige et skørt spørgsmål til jer andre

Når i går i bad, oplever i så at maven vokser til nærmest dobbelt størrelse lige som om at baby slapper af og kræver sin plads.. Jeg har lagt mærke til det her i de sidste par uger, men det er først i dag at jeg nåede at vise kæresten det  og han fik nærmest et chok over den store mave hehe.. Som han sagde, det havde han aldrig oplevet eller hørt om før han har en søn fra tidligere forhold. 

knus

Jeg oplever også det du skriver, og som en anden skriver tror jeg det er vores mavemuskler der slapper af.. Min mave kommer i hvert fald til at hænge mere samtidig. Tror det er det der gør den lidt større prøv at se om det er det samme ved dig

Anmeld

15. februar 2012

Nattøs

pemiro skriver:

Jeg oplever også det du skriver, og som en anden skriver tror jeg det er vores mavemuskler der slapper af.. Min mave kommer i hvert fald til at hænge mere samtidig. Tror det er det der gør den lidt større prøv at se om det er det samme ved dig

Jeg synes ikke at den hænger men kigger lige her senere hvor jeg skal i bad måske man skulle få kæresten til at tage et billede når den har været i bad hehe

Anmeld

15. februar 2012

pemiro

Nattøs skriver:

Jeg synes ikke at den hænger men kigger lige her senere hvor jeg skal i bad måske man skulle få kæresten til at tage et billede når den har været i bad hehe

Ja ta et før og efter billede

Anmeld

15. februar 2012

Nattøs

pemiro skriver:

Ja ta et før og efter billede

skal jeg nok så må jeg lige finde ud af at ligge det her ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.