'Blæretråd' :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

MelikkazMoar

Hej piger.. ja, nu er jeg bare så træt af at hver gang i siger noget til venner og familie om Melikka's og mikkel's fremskridt og udvikling får jeg i hoved : ja, det ku vores også hurtigt.. bla bla bla..

så synes vi skal lave en tråd, hvor vi kan fortælle hvor stolte vi er over vores børn der gør dit og dat og kan gøre sådan og sådan.. 

uden af børnene skal samlignes..

Mikkel, 4år. er blevet så god, han tæller hele tiden, han kan alle tal fra 0-100 nu, i rækkefølge .. han kan fra 1-10 på engelsk.. og han har næsten fået sat alfabetet fast også.  han er blevet en fantastisk storebror som er så opmærksom og sød ved sin lillesøster..

Melikka 8mdr. er begyndt af klappe i sone søde små hænder (her for 2 dage siden). hun er begyndt at rejse sig op af mit ben hvis hun sidder på gulvet. og hun kravler ikke engang endnu.. hun skubber sig frem på numsen og rokker.. hun er blevet lidt bedre til at sove selv om natten.. og ellers er hun bare en stor grinebidder

fortæller i ikke hvor stolte i er af jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

tinasmor

MelikkazMoar skriver:

Hej piger.. ja, nu er jeg bare så træt af at hver gang i siger noget til venner og familie om Melikka's og mikkel's fremskridt og udvikling får jeg i hoved : ja, det ku vores også hurtigt.. bla bla bla..

så synes vi skal lave en tråd, hvor vi kan fortælle hvor stolte vi er over vores børn der gør dit og dat og kan gøre sådan og sådan.. 

Mikkel, 4år. er blevet så god, han tæller hele tiden, han kan alle tal fra 0-100 nu, i rækkefølge .. han kan fra 1-10 på engelsk.. og han har næsten fået sat alfabetet fast også.  han er blevet en fantastisk storebror som er så opmærksom og sød ved sin lillesøster..

Melikka 8mdr. er begyndt af klappe i sone søde små hænder (her for 2 dage siden). hun er begyndt at rejse sig op af mit ben hvis hun sidder på gulvet. og hun kravler ikke engang endnu.. hun skubber sig frem på numsen og rokker.. hun er blevet lidt bedre til at sove selv om natten.. og ellers er hun bare en stor grinebidder

Jeg går ikke så meget op i hvornår de kan de forskellige ting.

Men lige som dig er jeg stolt af min store pige (næsten 4 år) er sådan en god storesøster. Jeg er også stolt af at hun virkelig arbejder med sit temperament. Jeg er stolt og glad når hun deler sit bedste legetøj eller går over og giver en krammer hvis en kammerat har slået sig.

Anmeld

12. februar 2012

Gaia

Jeg er stolt af min pige på 22 måneder kan danne små sætninger og siger en masse nye ord næste hver dag. At hun næsten kan hoppe selv så sødt. Og egentlig bare skide stolt over at have lavet sådan en fantastisk pige!  Og at hun er så dejlig. Stolt af hende hvert minut, hver dag. 

Anmeld

12. februar 2012

Camulla

MelikkazMoar skriver:

Micas 3 år kan næsten stave sit eget navn, på nær s'et, er virkelig god sprogligt, er god til at synge og huske teksterne. Er virkelig god til gymnastik, stå på hænder og sådan noget  

Noam 4 uger idag; har allerede forrige lørdag rullet fra mave til ryg og har gjort det 5 gange siden da! Micas var 4-5 måneder før han gjorde det  

Anmeld

12. februar 2012

4kløver

tinasmor skriver:

Jeg går ikke så meget op i hvornår de kan de forskellige ting.

Men lige som dig er jeg stolt af min store pige (næsten 4 år) er sådan en god storesøster. Jeg er også stolt af at hun virkelig arbejder med sit temperament. Jeg er stolt og glad når hun deler sit bedste legetøj eller går over og giver en krammer hvis en kammerat har slået sig.

heller ikke her nyder dem bare. De bliver så hurtigt store..

Anmeld

12. februar 2012

Hvem?

Jeg er så stolt over begge mine drenge!!! Ord kan ikke beskrive det præcist nok!

Lauge på 2 er genial til alt, han ska se tingene én gang og så kan det det - han er super super lærenem-

Hjalte på 13 mdr, født 6 uger for tidligt, går nu helt og uden problemer, kravlede som 8 mdr - jeg er vildt imponeret!

De er begge nogle små mekanikere og elsker at sidde og se hvordan tingene hænger sammen, fantastisk!

Anmeld

12. februar 2012

Nessie

Jeg er stolt af min søn på 2 år og 4 mdr., som kender alle bogstaverne, og kan tælle til 10 når han gider

Han er også begyndt at sætte flere og flere ord sammen, og det sidste nye er at han har fundet ud af betydningen af "har"

Anmeld

12. februar 2012

MelikkazMoar

Bondefruen skriver:

Jeg er så stolt over begge mine drenge!!! Ord kan ikke beskrive det præcist nok!

Lauge på 2 er genial til alt, han ska se tingene én gang og så kan det det - han er super super lærenem-

Hjalte på 13 mdr, født 6 uger for tidligt, går nu helt og uden problemer, kravlede som 8 mdr - jeg er vildt imponeret!

De er begge nogle små mekanikere og elsker at sidde og se hvordan tingene hænger sammen, fantastisk!

ja det er dejligt..

ps. kan rigtig godt li dit profilbilled, synes det er rigtig sødt

Anmeld

12. februar 2012

Loa

Jeg er stolt af min lille Isabella, på 19 måneder. 

Hun synger, hopper, danser hver gang hun hører musik

Tager jakke på selv, prøver selv at tage sko på. Kravler selv op og ned alle steder. Hjælper med at dække bord og tage af igen. 

Hun siger moar, mere, det min, vov, butu (Brutus, navnet på farmors ene hund) av, hov.

Og så er hun bare kær og skøn 

Anmeld

12. februar 2012

Hvem?

MelikkazMoar skriver:

ja det er dejligt..

ps. kan rigtig godt li dit profilbilled, synes det er rigtig sødt

1000 mange takDet er efterhånden et gammelt et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.