(marts) Jeg kan ikke mere nu.. Min krop siger nej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. marts 2009

Henni

Min krop siger fra nu. Jeg kan ikke se hvordan jeg skal kunne mere. Jeg er helt ødelagt og lægen siger bare ingenting, hun trækker på skuldrene og ved ikke noget.
Jeg skal aldrig have flere børn for min krop kan tydeligvis ikke holde til det, jeg synes at det er rigtig ærgeligt at man skal have det sådan....

Jeg har 10 dage til termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

Mca<3

Hva er det der er så forfærdeligt ???

Anmeld

20. marts 2009

Henni

Smerter i underliv, bækken, hofter, hoved. Vand i kroppen.
Det er alt sammen skrækkeligt lige nu og jeg kan virkelig ikke se hvordan der er nogle der kan holde det ud. Jeg gør der ALDRIG igen

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

Det jo alm. graviditets tegn. så det er da synd du har det sådan synes jeg da der kommer noget vidunderligt ud af det...

Knus Diana son har været sengeliggende 8 måneder af sin graviditet og haft en meget hård fødsel men skal da helt sikkert have flere børn for 9 måneder er kort tid og have det skidt når man tænker på hvad vi får ud af det.

Anmeld

20. marts 2009

Mca<3

Henni skriver:

Smerter i underliv, bækken, hofter, hoved. Vand i kroppen.
Det er alt sammen skrækkeligt lige nu og jeg kan virkelig ikke se hvordan der er nogle der kan holde det ud. Jeg gør der ALDRIG igen

Jo det gør du for man glemmer .. Tro mig ,, Det lyder som om du skal være bedre til at hvile .. Læg dig godt til rette på sengen med en masse puder og benene op ... Glem alt om at føde snart .. Man bliver kun utålmodig og skuffet .. Glæd dig i stedet over at der ikke er længe til ...

Anmeld

20. marts 2009

Henni

Neeeeeej det er desværre ikke sådan, jeg gør det ikke igen, ham her var ikke engang planlagt.... Jeg ligger i sengen og slapper af for jeg kan ikke andet.....

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

Henni skriver:

Neeeeeej det er desværre ikke sådan, jeg gør det ikke igen, ham her var ikke engang planlagt.... Jeg ligger i sengen og slapper af for jeg kan ikke andet.....

hold da op synes du lyder meget negativ, man må da ikke håbe du går over tid.

Gu er det hård og gu gør det ondt men altså du har glemt det når du har ham i armene om han er planlagt el ikk.

Anmeld

21. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Prøv, at være lidt mere positiv i stedet for, at være negativ. Det kommer du meget længere med.

Ja, det er helt almindelige graviditetsproblemer du har og som Diana skriver må man da håbe, at du ikke går over tid.

Det lyder som om du slet ikke har lyst til, at få din dreng - du skriver selv ordret;
Neeeeeej det er desværre ikke sådan, jeg gør det ikke igen, ham her var ikke engang planlagt....

Planlagt eller ej; så har du selv valgt, at sætte ham til verden.

Nyd de sidste dage - det er en gave, at kunne blive gravid. Slap af, få læst nogen bøger, se noget tv - den tid kommer aldrig tilbage.

Anmeld

21. marts 2009

Diana...

og det er jo altså ikke drengens skyld at du har det dårligt sådan er en graviditet jo bare.

Anmeld

21. marts 2009

Mca<3

Lige præcis Katja og Diana ..

Man må gerne brokke Men bliv lige på den humoristiske side .....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.