(marts) Jeg kan ikke mere nu.. Min krop siger nej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. marts 2009

Henni

Min krop siger fra nu. Jeg kan ikke se hvordan jeg skal kunne mere. Jeg er helt ødelagt og lægen siger bare ingenting, hun trækker på skuldrene og ved ikke noget.
Jeg skal aldrig have flere børn for min krop kan tydeligvis ikke holde til det, jeg synes at det er rigtig ærgeligt at man skal have det sådan....

Jeg har 10 dage til termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

Mca<3

Hva er det der er så forfærdeligt ???

Anmeld

20. marts 2009

Henni

Smerter i underliv, bækken, hofter, hoved. Vand i kroppen.
Det er alt sammen skrækkeligt lige nu og jeg kan virkelig ikke se hvordan der er nogle der kan holde det ud. Jeg gør der ALDRIG igen

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

Det jo alm. graviditets tegn. så det er da synd du har det sådan synes jeg da der kommer noget vidunderligt ud af det...

Knus Diana son har været sengeliggende 8 måneder af sin graviditet og haft en meget hård fødsel men skal da helt sikkert have flere børn for 9 måneder er kort tid og have det skidt når man tænker på hvad vi får ud af det.

Anmeld

20. marts 2009

Mca<3

Henni skriver:

Smerter i underliv, bækken, hofter, hoved. Vand i kroppen.
Det er alt sammen skrækkeligt lige nu og jeg kan virkelig ikke se hvordan der er nogle der kan holde det ud. Jeg gør der ALDRIG igen

Jo det gør du for man glemmer .. Tro mig ,, Det lyder som om du skal være bedre til at hvile .. Læg dig godt til rette på sengen med en masse puder og benene op ... Glem alt om at føde snart .. Man bliver kun utålmodig og skuffet .. Glæd dig i stedet over at der ikke er længe til ...

Anmeld

20. marts 2009

Henni

Neeeeeej det er desværre ikke sådan, jeg gør det ikke igen, ham her var ikke engang planlagt.... Jeg ligger i sengen og slapper af for jeg kan ikke andet.....

Anmeld