Lillebrors "værelse"....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.784 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

eliasogmor

Da vi ikke har noget værelse til lillebror får han et hjørne i den ene stue...og tremmeseng i soveværelset og vugge  i den anden stue.. vi satser på at være flyttet når han engang skal have et værelse.. men jeg har sagt at jeg først ville lave bogkasser osv når jeg var halvejs og det er jeg i dag så vupti vupti.. nu er de sat op, og lillebrors hjørne er ved at forme sig.. storebror har lige godkendt kravlegården , og sat hans perleplader op på en hylde som han har lavet til lillebror, samt noget af hans gamle legetøj... han var meget stolt og han skulle lige høre om han så også godt måtte lege deropppe engang i mellem...  så han blev glad da han godt måtte... storebrors hit er rumraketten fra sebra" mor den er sej og så spiller den"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

projekt-ønskebarn

Sikke fint det er, elsker bogkasserne? Er de hjemmelavet? 

Anmeld

12. februar 2012

eliasogmor

projekt-ønskebarn skriver:

Sikke fint det er, elsker bogkasserne? Er de hjemmelavet? 

ja eller nej, kasserne er fra jem og fix har selv sat tapet  i....

Anmeld

12. februar 2012

projekt-ønskebarn

De er så fine. Er de hvide når man køber dem? Kan man få små ruller tapet til fx bogkasser og sættekasser? 

Anmeld

13. februar 2012

eliasogmor

projekt-ønskebarn skriver:

De er så fine. Er de hvide når man køber dem? Kan man få små ruller tapet til fx bogkasser og sættekasser? 

ja de her var, man kan også på dem i træfarve.. jeg har bestilit nogle ark, ved papir og tapet...

Anmeld

13. februar 2012

projekt-ønskebarn

Super, tak for Info  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.