Soutpark-avatar kage :) til Svoger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.682 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Zafir

Svoger har fødselsdag. Han har ønsket sig kage:
CHOKOLADEKAGE, med chokoladecreme og bananer. Det endte jo så med at den blev smurt op med cremecheese-agtig frosting, da jeg ikke kunne køre nogen vegne og hverken havde smør eller palmin

Men altså - min idé, var at lave en drille-spejder kage. jeg ville gerne have et tegneserie-agtigt hovede af svoger og husbonni fandt en side på nettet, hvor man kunne kreere sin egen south park avatar (altså sit south park alter-ego). Det var perfekt, til min idé med kagen.

Spejder livet har været en stor del af svogers liv, altid... Så derfor spejder temaet.

Syns den er blevet rigtig sjov og god

Glæder mig til han skal have den her kl. 14. (også i bad, når bollerne er kommet ud af ovnen)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Nettemor

Ej hvor er den fed

Har du link til siden hvor du fik lavet det der hoved?

Hvad sagde han til det?

Anmeld

15. februar 2012

dorthemus

Zafir skriver:

Svoger har fødselsdag. Han har ønsket sig kage:
CHOKOLADEKAGE, med chokoladecreme og bananer. Det endte jo så med at den blev smurt op med cremecheese-agtig frosting, da jeg ikke kunne køre nogen vegne og hverken havde smør eller palmin

Men altså - min idé, var at lave en drille-spejder kage. jeg ville gerne have et tegneserie-agtigt hovede af svoger og husbonni fandt en side på nettet, hvor man kunne kreere sin egen south park avatar (altså sit south park alter-ego). Det var perfekt, til min idé med kagen.

Spejder livet har været en stor del af svogers liv, altid... Så derfor spejder temaet.

Syns den er blevet rigtig sjov og god

Glæder mig til han skal have den her kl. 14. (også i bad, når bollerne er kommet ud af ovnen)

Den er rigtig fed!!!!!!

Anmeld

15. februar 2012

mariamiss6

hahaaaaa hvor er den sej...

Jeg kiggede på billedet FØR jeg sådan rigtigt læste teksten, og tænkte GUD hvor den southpark fyr ligner Jakob, alligevel....

Og SÅ læste jeg så teksten hehe....

Anmeld

15. februar 2012

Muffin_girl

Ej hvor er den sej  

Anmeld

15. februar 2012

Zafir

mariamiss6 skriver:

hahaaaaa hvor er den sej...

Jeg kiggede på billedet FØR jeg sådan rigtigt læste teksten, og tænkte GUD hvor den southpark fyr ligner Jakob, alligevel....

Og SÅ læste jeg så teksten hehe....

Hihi... HVOR FEDT

Faktisk skal det også siges at både Tom og jeg lavede hver vores south park-fyr, der skulle ligne jacob og vi var enige, med ganske få ændringer
Så det er fedt at andre også tænker at det ligner jacob

Anmeld

15. februar 2012

Zafir

nettemor skriver:

Ej hvor er den fed

Har du link til siden hvor du fik lavet det der hoved?

Hvad sagde han til det?

http://www.southparkstudios.dk/avatar/ - Jeg lavede en avatar. Så lavede jeg en bagside i photoshop (alene fordi husbonni ikke var inærheden!!! wuuuhu). Så printede jeg begge dele og klistrede dem på et stykke pap og klippede dem ud og armene brugte jeg også derfra

Han blev glad!

Anmeld

15. februar 2012

Zafir

dorthemus skriver:

Den er rigtig fed!!!!!!

Taaaak

Anmeld

15. februar 2012

Nettemor

Zafir skriver:

http://www.southparkstudios.dk/avatar/ - Jeg lavede en avatar. Så lavede jeg en bagside i photoshop (alene fordi husbonni ikke var inærheden!!! wuuuhu). Så printede jeg begge dele og klistrede dem på et stykke pap og klippede dem ud og armene brugte jeg også derfra

Han blev glad!

Fantastisk.  Det må jeg prøve når fætteren fylder år senere op på måneden. Tak

Anmeld

15. februar 2012

Zafir

nettemor skriver:

Fantastisk.  Det må jeg prøve når fætteren fylder år senere op på måneden. Tak

En god idé, er at sidde med et billede af personen ved siden af, som man kan kigge på, for at ramme sit southpark udseende, så tydeligt som muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.