Til jer som putter til middagslur med åbent vindue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Anonym trådstarter

Hvor meget tøj giver I jeres små på, når de sover middagslur med vinduet åbent?

Her har vi desværre ikke mulighed for at stille direkte ude så vi fik det gode råd at stille hende i soveværelset med vinduet åbent istedet, så hun stadig ville få frisk luft.

Her har hun sit alm. tøj på, sin flyverdrag, vanter og hue på samt dynen over sig mens hun ligger derinde i liften.

Hun virker tilpas varm når hun står op og ikke svedig eller lign.

Men hvad giver I andre mødre jeres små på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

lycly

Synes det du giver hende på lyder fornuftigt. Jeg har min datter liggende i slee bee i sengen, og kun har en lille trøje på, vanter og hue

Anmeld

12. februar 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Hvor meget tøj giver I jeres små på, når de sover middagslur med vinduet åbent?

Her har vi desværre ikke mulighed for at stille direkte ude så vi fik det gode råd at stille hende i soveværelset med vinduet åbent istedet, så hun stadig ville få frisk luft.

Her har hun sit alm. tøj på, sin flyverdrag, vanter og hue på samt dynen over sig mens hun ligger derinde i liften.

Hun virker tilpas varm når hun står op og ikke svedig eller lign.

Men hvad giver I andre mødre jeres små på?

Enig. Synes det lyder helt fornuftigt.. og som du selv skriver er hun hverken svedig eller kold og hun brokker sig ikke, så du gør helt det rigtige. Nu sover min datter godtnok ude i barnevognen, men der gælder vel samme principper.

-Sheila

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Synes det du giver hende på lyder fornuftigt. Jeg har min datter liggende i slee bee i sengen, og kun har en lille trøje på, vanter og hue

Super, 1000 tak.

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Enig. Synes det lyder helt fornuftigt.. og som du selv skriver er hun hverken svedig eller kold og hun brokker sig ikke, så du gør helt det rigtige. Nu sover min datter godtnok ude i barnevognen, men der gælder vel samme principper.

-Sheila

Mange tak for svar, det er altid rart at høre hvad andre putter deres små i.

Ja, det er vel i og for sig samme princip om de ligger med åbent vindue eller i barnevognen?

Anmeld

12. februar 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Mange tak for svar, det er altid rart at høre hvad andre putter deres små i.

Ja, det er vel i og for sig samme princip om de ligger med åbent vindue eller i barnevognen?

Så lidt.

Og ja, det gælder bare om at holde de søde små varme og tilpasse.

Så du lyder til at have styr på det.

-Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.