hvilken barnevogn - gerne med mål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.713 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

madambond

Skal ud og se på en Citroën Cases Fanklub Picasso idag. Jeg tror det ender med, vi køber den, selvom vi har set på biler med måske lidt større bagagerum...
Det der driller ved denne er den rimeligt skrå bagklap...

Nå, men jeg ville høre, hvilke barnevogne I har, og jeg ville blive ekstremt glad, hvis I ville tage jer tid til at skrive mål på den i sammenklappet stand (det kunne også være nyttigt at vide for fremtidige læsere, der skal ud og købe bil)...
Skriv meget gerne, hvor du købte den evt link til udenlandsk hjemmeside, og hvad prisleje, den er.
Skriv også gerne hvilke fordele og ulemper, den evt. Har...

Jeg ved jeg beder om meget, og vil selvfølgelig blive glad, hvis I svarer på alt, men jeg vil hellere have mange svar end 100% grundige svar...

Jeg håber I vil hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Albsil

Vi har Odder twin zip. Eeeeeelsker den barnevogn. Og så har vi teutoniaen som klapvogn. Vi har en Opel Insignia Sportstourer som 1fil, og her skal barnevognen skilles ad. Men som 2er bil købte vi verdens grimmeste, nemlig Fiat multipla. Den har tre sæder foran og to bagi. Vi har taget et af sæderne ud bagi, hvilket betyder at barnevognen kan kæres op bare ved at klappe den sammen med kasse på. Intet skal skilles ad. Og når jeg er på tur har jeg begge piger foran. Den er grim - men helt fantastisk:-)

Anmeld

12. februar 2012

twinny

http://www.flip-flap.dk/DUET Vi har denne og er meget glade for den...

Der står mål nederst på hjemmesiden.

Anmeld

12. februar 2012

madambond

Kan ikke rigtigt finde oplysninger om odder twin zip - de skriver meget sparsomt om den på leders hjemmeside...

Det er smart med flip flappen... At den både er barnevogn og klapvogn, men hvordan er den at ligge i for baby, når de vokser ud af liften? Min egen lille datter på næsten 10 mdr fylder næsten sin barnevogn ud i længden. Hun er meget lang... Så jeg bliver lidt bange for at liggemål på 90 cm bliver lige i underkanten...?

Anmeld

12. februar 2012

Albsil

madambond skriver:

Kan ikke rigtigt finde oplysninger om odder twin zip - de skriver meget sparsomt om den på leders hjemmeside...

Det er smart med flip flappen... At den både er barnevogn og klapvogn, men hvordan er den at ligge i for baby, når de vokser ud af liften? Min egen lille datter på næsten 10 mdr fylder næsten sin barnevogn ud i længden. Hun er meget lang... Så jeg bliver lidt bange for at liggemål på 90 cm bliver lige i underkanten...?

Vi tog over i BabySam og fik lovtil at klappe sammen, måle, bære ud i bil osv. Men der var heller ikke så meget at rafle om hos os fordi jeg VILLE have en "rigtig" barnevogn. Ville ikke "snydes" fordi vi skulle have tvillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.