Vitaminpiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Maja_4000

Faldt lige over det her ..  http://taenk.dk/test/vitaminpiller-til-born

Er nu blevet helt i tvivl om vi skal stoppe med at give Caroline vitaminpiller .. Hvad mener I ? Vil I stoppe / begynde at give jeres børn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

B&J

Daniel er en af de børn der ikke spiser så meget hele tiden og syntes tit før var han tit syg... efter vi begyndte på dem har han ikke været syg inu og det er over 1år siden nu ja han har haft snot og hoste men det var 3 dage og ikke mere og han er kun 2år jeg stopper ikke med dem for syntes de virker også er han glad for at få en hver morgen sammen med mig

Anmeld

12. februar 2012

Maja_4000

B&J skriver:

Daniel er en af de børn der ikke spiser så meget hele tiden og syntes tit før var han tit syg... efter vi begyndte på dem har han ikke været syg inu og det er over 1år siden nu ja han har haft snot og hoste men det var 3 dage og ikke mere og han er kun 2år jeg stopper ikke med dem for syntes de virker også er han glad for at få en hver morgen sammen med mig

Caroline har fået dem siden hun blev 1 år , og hun er TIT syg Hehe

Anmeld

12. februar 2012

B&J

Maja_4000 skriver:

Caroline har fået dem siden hun blev 1 år , og hun er TIT syg Hehe

øv øv men ved ikke om det er dem der gør han aldrig er syg... de har jo bare været her i så mange år vi fik dem også da jeg var lille og ja jeg dropper dem ikke

Anmeld

12. februar 2012

Maja_4000

B&J skriver:

øv øv men ved ikke om det er dem der gør han aldrig er syg... de har jo bare været her i så mange år vi fik dem også da jeg var lille og ja jeg dropper dem ikke

Det er jo også det jeg tænker på .. Jeg har jo ikke taget skade af de piller jeg fik Ikke så vidt jeg ved i hvert fald (;

Anmeld

12. februar 2012

B&J

Maja_4000 skriver:

Det er jo også det jeg tænker på .. Jeg har jo ikke taget skade af de piller jeg fik Ikke så vidt jeg ved i hvert fald (;

hihihihihihi det er der for vi er en smule tosset ind i mellem det er de piller skyld så

Anmeld

12. februar 2012

maria_wlt

Maja_4000 skriver:

Er nu blevet helt i tvivl om vi skal stoppe med at give Caroline vitaminpiller .. Hvad mener I ? Vil I stoppe / begynde at give jeres børn ?

Jeg er stoppet med at gi Tristan sin vitaminpille.. Han får rigeligt fik jeg læst og så ønsker jeg ikke at overfodre ham med vitaminer når det så viser at det slet ikke er nødvendigt

Så spare vi da også de penge 

Anmeld

12. februar 2012

Tona

Maja_4000 skriver:

SHIT! Jeg bliver helt dårlig over at læse det der, for vi har givet Amanda Kids Zoo som er en af de mest udskældte af dem alle sammen! Men vi valgte den fordi den er uden konserveringsmidler og desuden sødet med sukker (som er noget lort, men bedre end kunstige sødestoffer).

Jeg tror at det er vigtigt at give sine børn vitaminer, fordi maden efterhånden er så udpint for næringsstoffer pga forurening osv. MEN jeg nægter at give Amanda så meget som en eneste Kids Zoo pille mere nu. Men jeg kan læse at Livol Multi Total Børn er ok ifølge testen og desuden er sødet med sukker også. Så dem vil jeg købe.

Jeg er godt nok glad for at du lagde den her test ud

Anmeld

12. februar 2012

Maja_4000

Amandas-mor skriver:

SHIT! Jeg bliver helt dårlig over at læse det der, for vi har givet Amanda Kids Zoo som er en af de mest udskældte af dem alle sammen! Men vi valgte den fordi den er uden konserveringsmidler og desuden sødet med sukker (som er noget lort, men bedre end kunstige sødestoffer).

Jeg tror at det er vigtigt at give sine børn vitaminer, fordi maden efterhånden er så udpint for næringsstoffer pga forurening osv. MEN jeg nægter at give Amanda så meget som en eneste Kids Zoo pille mere nu. Men jeg kan læse at Livol Multi Total Børn er ok ifølge testen og desuden er sødet med sukker også. Så dem vil jeg købe.

Jeg er godt nok glad for at du lagde den her test ud

Her får Caroline bare Matas' da det var det matas-damen anbefalede

Men overvejer også at skifte til Livol 

Anmeld

12. februar 2012

Pige2009

Laura får hver 2. dag, men kun fordi hun er et meget småtspisende barn. Hvis hun spiste almindeligt til de fleste måltider, ville jeg slet ikke give hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.