Hjælp.. Hvad er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.177 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige opdaget nogen underlige røde 'pletter' under mine bryster. Selv synes jeg, at det ligner ringorm, men så alligevel ikke.. Er der nogen af jer, som har set det før? Ellers hvad tror I at det er? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

B&J

jeg ved desværre ikke hvad det er men håber nogle kan hjælpe dig evt ring til lægen på mandag

Anmeld

12. februar 2012

grøn · ært

....hmm, jeg ville nu altså også sige det ligner ringorm. Jeg får dem også - bare ikke så mange af gangen og aldrig ved siden af hinanden. Men det er ligeså normalt at få dem, sådan som du har nu.

Er de ru i ringen? En ringorm er jo rød og ru/skældet i ringen og huden i midten ser normal ud - og sådan synes jeg det ser ud på dig.....

De skal bare smørres med den rette creme, så går de hurigt væk. Men, du skal selvfølgelig ringe til lægen i morgen :-)

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg ved desværre ikke hvad det er men håber nogle kan hjælpe dig evt ring til lægen på mandag

Min datter skal til 1års vacciation i morgen, så tror da lige at jeg spørger lægen i samme omgang  
Tak for svar  

Anmeld

12. februar 2012

Anonym trådstarter

grøn · ært skriver:

....hmm, jeg ville nu altså også sige det ligner ringorm. Jeg får dem også - bare ikke så mange af gangen og aldrig ved siden af hinanden. Men det er ligeså normalt at få dem, sådan som du har nu.

Er de ru i ringen? En ringorm er jo rød og ru/skældet i ringen og huden i midten ser normal ud - og sådan synes jeg det ser ud på dig.....

De skal bare smørres med den rette creme, så går de hurigt væk. Men, du skal selvfølgelig ringe til lægen i morgen :-)

Tak for svar 
Jeg var inde at læse lidt om det, og der står bare, at det er sjældent at det kommer hos voksne, og hvis det er, så ser man det oftest hos nogle med dyr, det er detfor at det undre mig lidt, hvis jeg skulle få det.. Vi har ingen dyr ?...

Hele pletten er bare rød, og så ligner det, at den skaller. Den er ikke ru eller noget, og så er den samme farve over det hele 

Jeg hører lige lægen i morgen

Anmeld

12. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

Min datter skal til 1års vacciation i morgen, så tror da lige at jeg spørger lægen i samme omgang  
Tak for svar  

jamen det var da heldigt hun skal det så kan du jo tjekke det som du skriver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.