Billedtråd: første måltid grød :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.148 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Maalene

Heej piger

Emilies allerførste mundfuld grød, fik jeg foreviget i går, og det er da bare det kæreste billede

Så vis da lige jeres guldklumpers første omgang grød, der må absolut være andre skønne grimasser
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Frejsmor

Hvor er hun bare kær søde!!! Gad vide hvad hun tænker hehe - "Ej mor, det her er da ikke det jeg plejer at få!!"

Vi er ikke startet med grøden endnu, så den slags billeder må du lige ha til gode herfra..

Anmeld

12. februar 2012

MomInTheMaking

Maalene skriver:

Heej piger

Emilies allerførste mundfuld grød, fik jeg foreviget i går, og det er da bare det kæreste billede

Så vis da lige jeres guldklumpers første omgang grød, der må absolut være andre skønne grimasser

Hahaha.. man er vidst liiidt skeptisk. Men det er kun godt, man skal ikke bare tage alt hvad mor og far byder én for "gode vare" HVor er hun sød.

Glæder mig til at Penny skal i gang med grød.

-Sheila

Anmeld

12. februar 2012

Janni.

Åh hvor sødt Jeg er lige på fra mobil, så smider et billede når computeren bliver tændt

Anmeld

12. februar 2012

Maalene

Frejsmor skriver:

Hvor er hun bare kær søde!!! Gad vide hvad hun tænker hehe - "Ej mor, det her er da ikke det jeg plejer at få!!"

Vi er ikke startet med grøden endnu, så den slags billeder må du lige ha til gode herfra..

Haha, ja tror ikke hun var vildt begejstret for sin Mor i det øjeblik

Åh, bliver spændende når han skal have andet end mælk søde... Vi startede også først i går, men kan sket ikke vente med at se, hvad hun siger til det i dag

Anmeld

12. februar 2012

Maalene

Mom In The Making skriver:

Bar

Hahaha.. man er vidst liiidt skeptisk. Men det er kun godt, man skal ikke bare tage alt hvad mor og far byder én for "gode vare" HVor er hun sød.

Glæder mig til at Penny skal i gang med grød.

-Sheila

Bare en smuuuuule Haha...

Tusind tak

Uhh, bliver spændende at se, hvordan hun reagerer på det

Anmeld

12. februar 2012

Maalene

Janni. skriver:

Åh hvor sødt Jeg er lige på fra mobil, så smider et billede når computeren bliver tændt

Glæder jeg mig til at se

Anmeld

12. februar 2012

HeidiØ

Maalene skriver:

Heej piger

Haha hvor ER hun skøn!!!  .. virkelig godt billede!!

Jeg har lige et her hvor William spiser grød! Tror ikke det er det første, det var vidst min mor der tog et der

Anmeld

12. februar 2012

Maja88

sådanne så man ud her...

Anmeld

12. februar 2012

MomInTheMaking

Maalene skriver:

Bare en smuuuuule Haha...

Tusind tak

Uhh, bliver spændende at se, hvordan hun reagerer på det

hehe.. ja, det bliver sjovt, skal helt sikkert også have kameraet i nærheden..

Kunne jo være man kunne fange nogen gode øjeblikke ligesom dette.

-Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.