Opsmøring uden smør/palmin - HJÆLP!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.918 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. februar 2012

Zafir

Jeg har lagt svogers kage sammen. Vi skal til fødselsdag her i eftermiddag. Det sner og jeg har IKKE lyst til at køre ud nu... MEN - jeg har til min gru opdaget, at jeg hverken har palmin eller smør (ja - ved det godt - FJOLS!!!), men jeg har en bakke flødeost natural - Kan jeg smøre op med det?

Altså lave en cremecheese frosting. Tænker en med appelsin pasta, det er en chokokage med chokocreme og banan. (svogers all time choice).

Men altså - hvad skal jeg ellers smøre op med? Dur det med at smøre op med creme cheese frosting? Så har jeg jo i hvertfald løst mit problem.

PLZ HELP!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Zafir

Juhuu... noooogen... Plz help...

Anmeld

12. februar 2012

Dot D

Det var da uheldigt.....

Jeg har faktisk ikke prøvet at smøre op med cream cheese frosting, men mon ikke det kan lade sig gøre... Tror måske den vil være lidt "sej" at trække rundt..

Og så til smagen nu bryder jeg mig ikke om appelsin andet, når jeg piller én og spiser den, hi hi, så det ville jeg ikke vælge, men måske heller ikke til banan, måske lave den med vanille i stedet for

Håber i hvert fald, du finder en løsning

Anmeld

12. februar 2012

Polkaprik

Tror desværre der er for meget væske i osten så du risikere at den smelter din fondant

Du har ikke noget nutella?

Anmeld

12. februar 2012

Polkaprik

Dot D skriver:

Det var da uheldigt.....

Jeg har faktisk ikke prøvet at smøre op med cream cheese frosting, men mon ikke det kan lade sig gøre... Tror måske den vil være lidt "sej" at trække rundt..

Og så til smagen nu bryder jeg mig ikke om appelsin andet, når jeg piller én og spiser den, hi hi, så det ville jeg ikke vælge, men måske heller ikke til banan, måske lave den med vanille i stedet for

Me der skal jo også smør i almindelig creme cheese frosting

Anmeld

12. februar 2012

Polkaprik

Hov.... Har du fløde chokolade? For så kan du jo lave en ganache og smøre op med den

Anmeld

12. februar 2012

Fines mor

Jeg har med held brugt marmelade :-)

Anmeld

12. februar 2012

Zafir

Nu er det sket... jeg blev nødt til at finde på noget, for Frigg er også faldet i søvn og Tom sover, for han skal på arbejde i nat og Idun er ikke hjemme...

Så det endte med at jeg lavede en frosting af creme cheese, kærgården, mareng pulver og flormelis og en anelse mandel essens. Det smager i hvertfald nice. Håber ikke at det smelter fondanten...

Grunden til at jeg ikke lavede ganache var at så ville det være choko, med choko med choko... Mmm...

Og nutella duer ikke fordi der er gæster med det ikke kan tåle nødder... mmm...

Håber det går!!!

Anmeld

12. februar 2012

Zafir

Dot D skriver:

Det var da uheldigt.....

Jeg havde heller ikke mere appelsin når det kom til stykket...
MEN - jeg havde lidt mandelessens

Det smager godt og den er smurt op nu. Så skal der fondant på. Så håber jeg det går

Anmeld

12. februar 2012

Kay

lige meget hvad glæder jeg mig til at høre hvordan det gik....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.