Mænd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Nattøs

Nu har jeg en ældre kæreste, jeg er den unge i dette forhold her er det mig som tager til sammenkomster osv, jeg får ikke tidspunkter, hvornår jeg skal være hjemme. Vi har bare en regl, så vidt det er muligt, kommer jeg hjem og sover 

Jeg lærte hurtigt i vores forhold, at jeg hellere ikke skulle forvente tids punkter af ham, da hans ven simpelthen snakker som et vandfald når min kæreste forsøger at komme ud af døren.. Jeg har vist engang sagt at nu gad jeg ikke sidde hjemme alene hver aften i en eller to uger alene til klokken 10-11 stykker.. Og det kunne han godt forstå og siden der, har han kommet hjem ved 8 tiden  

Når vores barn kommer til verden, skal der stadigvæk være plads til at vi hver især kan komme ud til venner og familie, vi kommer aldrig til at være længere væk end et telefonopkald

Jeg hader også når min skat ikke tager telefonen, men har fundet ud af at det intet hjælper at blive sur, for der er som regl en ret god grund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Den lykkelige

Hmm jeg kan godt se du ikke kan lide sove alene..
Men altså hvis han ellers er en loyal mand så synes jeg det er lidt uretfærdig behandling..
Jeg ville da ikke kunne sige et tidspunkt jeg kom hjem på.. hvis man nu lige hygger sig..
Det er lidt som da man var ung/barn og havde et klokkeslet.. Eller det vil sige har jeg aldrig haft.. mine forældre gik mere op i jeg kom sikkert hjem.. heller gå kl 2 om natten sammen med en masse andre (hvis man nu hygger sig end at gå midt i det sjove kl 23).. synes det virker lidt som det du gør.. Han kan vel ikke sige nogen tid..
Hvis det ikke er noget han gør hver weekend.. men bare skulle have en hygge tur i byen i den her weekend, så synes jeg det er forkert af dig.. og om han kommer kl 3 eller 5.. det er vel det samme??

Anmeld

12. februar 2012

Frk. Himmelblå

jydeinden skriver:

nogen gange tror jeg bare ikke at de ved eller opfatter hvor meget de kan irreterer en.

Man beder dem om den mindste ting og alligevel gør de det ikke hver eneste gang.

Her ligger problemet i at jeg skam ikke har noget imod at man tager i byen og morer sig, jeg vil bare gerne vide hvornår man har tænkt sig at komme hjem igen, og hvis ikke man kan få et sådan ca. klokkeslet ja så vil jeg gerne have man er hjemme FØR kl 5 om morgenen ( hader at sove alene, og det ved min partner ganske udemærket)

men ikke nok med at man ingen klokkeslet får, han kommer hjem STANG stiv klokken halv fire om natten, og man har kæmpet for at få fat i ham i halvanden time før det ( jeg HADER når man ikke kan få fat i manden, for synes jeg sgu ikke er for meget at forlange)

og som så mange gange før får man blot et "undskyld" og lige nu synes jeg sgu ikke rigtigt det er godt nok.

Jeg synes nu, at flere er lidt hårde ved dig.

Jeg tænker, at du sikkert bare lige har brug for lidt forståelse. Ikke mindst fra din mand. 

Selvfølgelig skal man ikke bestemme over hinanden, men jeg tænker, at du nok slet ikke bryder dig om, at din mand tager i byen, og derfor ville ønske at han ville anerkende dette gennem et kompromis om fx at være til at træffe på telefonen og ikke komme for sent hjem?

Jeg hader også at sove alene, men har måttet tvinge mig selv til at lære  det, da min mand har rigtig mange rejsedage om året.

Der er ikke noget der er sort og hvidt, men man skal have lov til at dele sine frustrationer!

PS: Jeg håber, du fik sovet lidt trods alt.

Anmeld

12. februar 2012

Den lykkelige

I ørigt synes jeg det er sådan lidt at ringe og spørge hvornår han er hjemme..
Min storbrors kæreste gør det også altid med ham og helt ærligt jeg synes det så mærkeligt og møg irriterende..
Hvis vi bare sidder hos mine forældre og spiser eller er til fødselsdag.. og man kan se han kommer i klemme.. for man sidder jo lige og hygger..
Det lidt det samme.. du sætter han en dårlig situation.. for han hygger sig nok og samtidig har han en kæreste som "trækker" i ham og han ved du ignorere ham dagen efter osv.. måske derfor han sætter lydløs på.. selvom det ikke forbedre situationen.. men måske lige det han tænker er bedst i situationen..

Anmeld

12. februar 2012

FrkZier

han var da hjemme inden kl 5, som du gerne ville have - så har personligt svært ved at se det store problem

Anmeld

12. februar 2012

jydeinden

besvarer lige alle her.. jeg kan se at nogen synes jeg er strid fordi jeg gerne vil have et ca tidspunkt for hvornår min kæreste regner med at komme hjem.. og dette konmer sig af at han ikke havde nøgle med og jeg derfor skulle have været oppe hele natten hvilket jeg var lidt træt af, derfor skrev jeg et par smser til ham ( havde han selv sagt at jeg skulle) og når jeg så ikke får svar før halvanden time senere ( efter at have modtaget nogle beskeder som jeg ikke ønsker at ligge ud her) ja så synes jeg enligt det er fair nok at blive lidt irreteret. 

Anmeld

12. februar 2012

jydeinden

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg synes nu, at flere er lidt hårde ved dig.

Jeg tænker, at du sikkert bare lige har brug for lidt forståelse. Ikke mindst fra din mand. 

Selvfølgelig skal man ikke bestemme over hinanden, men jeg tænker, at du nok slet ikke bryder dig om, at din mand tager i byen, og derfor ville ønske at han ville anerkende dette gennem et kompromis om fx at være til at træffe på telefonen og ikke komme for sent hjem?

Jeg hader også at sove alene, men har måttet tvinge mig selv til at lære  det, da min mand har rigtig mange rejsedage om året.

Der er ikke noget der er sort og hvidt, men man skal have lov til at dele sine frustrationer!

PS: Jeg håber, du fik sovet lidt trods alt.

har skam intet imod at han tager i byen og drikker, jeg har bare mest mod på at han er hjemme og sove, og at det måske derfor ikke blev alt for sent medmindre at dette havde væretvsagt fra start af :-) for så havde han fået sin nøgle med og jeg kunne have forsøgt at sove når jeg ville 

Anmeld

12. februar 2012

tinasmor

jydeinden skriver:

besvarer lige alle her.. jeg kan se at nogen synes jeg er strid fordi jeg gerne vil have et ca tidspunkt for hvornår min kæreste regner med at komme hjem.. og dette konmer sig af at han ikke havde nøgle med og jeg derfor skulle have været oppe hele natten hvilket jeg var lidt træt af, derfor skrev jeg et par smser til ham ( havde han selv sagt at jeg skulle) og når jeg så ikke får svar før halvanden time senere ( efter at have modtaget nogle beskeder som jeg ikke ønsker at ligge ud her) ja så synes jeg enligt det er fair nok at blive lidt irreteret. 

Jeg tror folks kommentare er besvaret ud fra at du i dit første indlæg ikke har skrevet noget om at det var fordi du skulle ligge vågen hele natten pga en nøgle, men mere fordi du fik det til at lyde som om at det var fordi du ikke ville sove alene.

Hvis det er pga det med nøglen så går jeg ud fra at det er et enkelt tilfælde (normalt har man jo sin nøgle med, men der har jo sikkert været nogle grunde dertil)

Jeg tror bare, at hvis det er den møde du reagere hver gang han har været i byen, så vil han rigtig hurtig blive træt af dig og det samme vil hans kammerater.

Hvis det er en enkelt gang og har ud over det havde skrevet nogle mærkelige sms´er, ja så må I bare så snakket ud om det og så håbe på det bliver anderledes næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.