jydeinden skriver:
nogen gange tror jeg bare ikke at de ved eller opfatter hvor meget de kan irreterer en.
Man beder dem om den mindste ting og alligevel gør de det ikke hver eneste gang.
Her ligger problemet i at jeg skam ikke har noget imod at man tager i byen og morer sig, jeg vil bare gerne vide hvornår man har tænkt sig at komme hjem igen, og hvis ikke man kan få et sådan ca. klokkeslet ja så vil jeg gerne have man er hjemme FØR kl 5 om morgenen ( hader at sove alene, og det ved min partner ganske udemærket)
men ikke nok med at man ingen klokkeslet får, han kommer hjem STANG stiv klokken halv fire om natten, og man har kæmpet for at få fat i ham i halvanden time før det ( jeg HADER når man ikke kan få fat i manden, for synes jeg sgu ikke er for meget at forlange)
og som så mange gange før får man blot et "undskyld" og lige nu synes jeg sgu ikke rigtigt det er godt nok.
Jeg synes nu, at flere er lidt hårde ved dig.
Jeg tænker, at du sikkert bare lige har brug for lidt forståelse. Ikke mindst fra din mand.
Selvfølgelig skal man ikke bestemme over hinanden, men jeg tænker, at du nok slet ikke bryder dig om, at din mand tager i byen, og derfor ville ønske at han ville anerkende dette gennem et kompromis om fx at være til at træffe på telefonen og ikke komme for sent hjem?
Jeg hader også at sove alene, men har måttet tvinge mig selv til at lære det, da min mand har rigtig mange rejsedage om året.
Der er ikke noget der er sort og hvidt, men man skal have lov til at dele sine frustrationer!

PS: Jeg håber, du fik sovet lidt trods alt.