Bum Bum - Skal - Skal ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Becks

Frk Mig skriver:

Go for it ..

Will do

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

wamse

Becks skriver:

Will do

Anmeld

12. februar 2012

Becks

wamse skriver:

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Jeg synes helt sikker du skal søge dit "gamle" job, hvis du var gladere for det.. Dog ville jeg passe på med at opsige mit "nye" job, hvis du ikke kan få en fastansættelse.. Men for mig er det vigtigere at være glad for at gå på arbejde HVER DAG end at være "sikker" i form af en fatansættelse.. 

Anmeld

12. februar 2012

Becks

M (: skriver:

Jeg synes helt sikker du skal søge dit "gamle" job, hvis du var gladere for det.. Dog ville jeg passe på med at opsige mit "nye" job, hvis du ikke kan få en fastansættelse.. Men for mig er det vigtigere at være glad for at gå på arbejde HVER DAG end at være "sikker" i form af en fatansættelse.. 

Det har du helt ret i..

Altså jeg er glad for det her, men jeg var gladere for det andet.. Og hvis jeg har muligheden for at komme tilbage, så tror jeg gerne at jeg vil det

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Becks skriver:

Det har du helt ret i..

Altså jeg er glad for det her, men jeg var gladere for det andet.. Og hvis jeg har muligheden for at komme tilbage, så tror jeg gerne at jeg vil det

Og der kan jo aldrig ske noget ved at søge - højest at du bliver ansat!!

Anmeld

12. februar 2012

Becks

M (: skriver:

Og der kan jo aldrig ske noget ved at søge - højest at du bliver ansat!!

Præcis

Anmeld

13. februar 2012

SaNiNa

søde skynd dig at jeg.

jeg ville helt sikkert selv ringe.

Håber at høre hvordan det er gået og jeg ville slet ikke bryde mig om at køre alene om aften og slet ikke når det er mørkt som nu

Anmeld

13. februar 2012

Nessie

Selvfølgelig skal du søge det

Hvis du ikke var interesseret i jobbet, var der jo slet ikke noget at spekulere på

Og du skal bestemt ikke have dårlig samvittighed overfor dit nuværende job, sådan er det jo bare at være på arbejdsmarkedet. Man bliver der, til der dukker noget bedre op

Anmeld

13. februar 2012

Becks

SaNiNa skriver:

søde skynd dig at jeg.

jeg ville helt sikkert selv ringe.

Håber at høre hvordan det er gået og jeg ville slet ikke bryde mig om at køre alene om aften og slet ikke når det er mørkt som nu

Det genere mig egentlig ikke og køre alene, der hvor jeg ikke er så "tryg" , er når jeg skal op på kontoret og aflevere nøgler og bil

Prøvede og ringe til hende i dag, men hun har vinterferie..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.