Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er vegas også godt igang med at indvie str 62.. især i bukser han er os 59 cm så str 56 er temmelig meget for kort... Uffff, det går hurtigt altså!
Smilo skriver: Her er vegas også godt igang med at indvie str 62.. især i bukser han er os 59 cm så str 56 er temmelig meget for kort... Uffff, det går hurtigt altså!
4kløver skriver: Næsten da. Lidt trist var det da men så har han så meget nyt Hvad med jeres hvad str er de kommet i
Næsten da. Lidt trist var det da men så har han så meget nyt Hvad med jeres hvad str er de kommet i
56 i bodyer går stadig her, men alt andet er skiftet til 62 og det er ved at være et par uger siden Til 5 ugers undersøgelsen, målte hun også 61 cm, så der er godt gang i hende
Lige nu står hun lidt stille, men tror hun har gang i endnu et tigerspring eller noget. Det ene øjeblik er hun glad og tilfreds og lige pludselig er det hele bare forfærdelig og træls og så er hun blevet lidt en tosse til amningen de sidste par dage. Kan ligge og spise og så begynder hun at ligge og pive Man undre sig nogen gange over, hva faen der lige sker inde i dem
Vi har i et par uger brug str 62 i body for Simon har en meget lang overkrop. Han bruger stadig hvis de er brede nok for oven str 56 i bunden, men ellers også str 62 der. Vi skal faktisk til at begynde med 68 i body, da han er blevet lidt tyk og str 62 body er lidt for kort nogle gange
Simon måler kun 60 cm og vejer 5,9 kg
Ha ha vi fik jo en stor pige, så vi har været i str. 62 fra starten af
Jeg prøvede de første dage med str. 56 men det var næsten umuligt at få på hende, så det blev pakket væk med det samme. Godt det var noget jeg havde fra storesøster og ikke en masse vi havde været ude at købe.
Henriette Aaby skriver: Vi har i et par uger brug str 62 i body for Simon har en meget lang overkrop. Han bruger stadig hvis de er brede nok for oven str 56 i bunden, men ellers også str 62 der. Vi skal faktisk til at begynde med 68 i body, da han er blevet lidt tyk og str 62 body er lidt for kort nogle gange Simon måler kun 60 cm og vejer 5,9 kg
Hiihiiii, vegas vejer 5,8 kg nu... er dog ik 60 cm men 58,5 cm... de ligger vist ens i vægt, hva bassemænd..
Smilo skriver: Hiihiiii, vegas vejer 5,8 kg nu... er dog ik 60 cm men 58,5 cm... de ligger vist ens i vægt, hva bassemænd..
Vi har bare buttede babyer
Min lille pige passer stadig størrelse 56..Jeg gruer for den dag jeg skal pakke det væk.. Der går nok ikke mange dage endnu. Hun bliver jo så lang...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128