baby produkter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. marts 2009

SaNiNa

Hvilken produkter skal vi dog vælge... tænker på produkter som badeolier, fugtighedslotion, shampoo. osv

Syntes det er en helt jungle det her og vil jo gerne give vores barn det bedste af det bedste...

Så hvilket mærke bruger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

BinaMor

undgå alverdens cremer hvis barnets hud ikke fejler noget for man "ødelægger" den naturlige fugtighed. evt kun anglemarks babyolie.
sørg for at dine produkter er svanemærket. undgå pampers bleer da der er et hormonforstyrrende stof i.
ingen vådservietter med parfume.

Anmeld

20. marts 2009

Sebastians Mor

Jeg bruger Matas eller Apotektets Produkter som er så ¨Neutralt¨ som mulig forstå mig ret

Og bruger Libero Bleer

Anmeld

20. marts 2009

trunte89

Jeg bruger natusan heller hvad det nu hedder eller derma.

Anmeld

20. marts 2009

Drengenesmor

Vi undgår enhver form for kemikalier til min søn. Elias' hud er perfekt og helt uspoleret den skal ikke spoleres af alverdens cremer.

Så alt vi bruger er Anglamarks kombinerede badsæbe/shampoo i hans badevand 2-3 gange om ugen, og så lidt zink til numsen når der har været tandfrembrud. men kun hvis luft til numsen ikke har været nok.

Anmeld

20. marts 2009

Drengenesmor

Vi undg&aring;r enhver form for kemikalier til min s&oslash;n. Elias' hud er perfekt og helt uspoleret den skal ikke spoleres af alverdens cremer.<br /> <br /> S&aring; alt vi bruger er Anglamarks kombinerede bads&aelig;be/shampoo i hans badevand 2-3 gange om ugen, og s&aring; lidt zink til numsen n&aring;r der har v&aelig;ret tandfrembrud. men kun hvis luft til numsen ikke har v&aelig;ret nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.