brug for hurtigt råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

sarahb

Maja84 skriver:

Vi ved det desværre ikke, ikke andet end at han er sensitiv og kan have betydning, læge, sp, dp har ikke flere råd at prøve af, så håber jo bare det med tiden bliver bedre. Men han sover meget let og gør jeg ofte må afvente om søvnen holder eller jeg skal derind igen og trøste. Lige nu kan tænderne have noget at sige da han lige har fået sin første tand, som er brudt frem, og har været 3 mdr undervejs

Håber bare det bliver bedre inden lillesøster kommer

Ej det håber jeg virkelig også. Og også helt vild synd for ham at han ike får ordentlig søvn. Min ældste sov ikke igennem før han var 2 år. Og det var skide hårdt, Men den yngste der er 1.3 år sover fra 19-8.30 ca. Helt vildt .. En kæmpe forskel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Kløver

sarahb skriver:

Ej det håber jeg virkelig også. Og også helt vild synd for ham at han ike får ordentlig søvn. Min ældste sov ikke igennem før han var 2 år. Og det var skide hårdt, Men den yngste der er 1.3 år sover fra 19-8.30 ca. Helt vildt .. En kæmpe forskel...

Ja frustrerende, og ja man håber jo det bliver bedre, især også for ham, den stakkel håber vi også er heldige med den

Anmeld

11. februar 2012

Kløver

sarahb skriver:

Ja frustrerende, og ja man håber jo det bliver bedre, især også for ham, den stakkel håber vi også er heldige med den næste, de har det jo bedst af en god nattesøvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.