Erfaring med kombivogn Hauck Malibu???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

GitteC78

Hej

NOgen der har en Hauck malibu kombivogn? Fordele og ulemper`??? Jeg synes den er meget smart, men har brug for at høre hvad I synes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

L&V

GitteC78 skriver:

Hej

NOgen der har en Hauck malibu kombivogn? Fordele og ulemper`??? Jeg synes den er meget smart, men har brug for at høre hvad I synes.

Kender ikke lige præcis den der men syntes generalt at kombi vogne   er for små i længden så de kan ikke bruges så længe

Anmeld

11. februar 2012

GitteC78

Månsson skriver:

Kender ikke lige præcis den der men syntes generalt at kombi vogne   er for små i længden så de kan ikke bruges så længe

Ja det er rigtigt. Vi har en barnevogn til min søn på 17 mdr som han bruger i dagplejen. Vi skal have en lille her til marts og synes bare ikke vi gider bruge flere 1000 kr på endnu en vogn. Og så synes jeg barnevogne er så store.

Anmeld

11. februar 2012

L&V

GitteC78 skriver:

Ja det er rigtigt. Vi har en barnevogn til min søn på 17 mdr som han bruger i dagplejen. Vi skal have en lille her til marts og synes bare ikke vi gider bruge flere 1000 kr på endnu en vogn. Og så synes jeg barnevogne er så store.

De fylder godt og ja puha de er dyre. Tror os meget det er en smagssag. Enten er man til det ene eller os er man til det andet

Kan sagtens se det er super pragtisk at man ikke ska ha mange vogne der står og fylder

Anmeld

11. februar 2012

GitteC78

Andre der kan hjælpe???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.