Trille barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

Babydream<3

Jeg har nemlig set masser af startpakker i trille udgaven, jeg hælder mest til Trille fix, mon den er dårligere i kvaliteten end gigant?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Molly8

Eelsker min  Har brugt den hver dag i næsten et år.

Anmeld

13. februar 2012

minna

Hejsa,

Min venninde har valgt en TRILLE FIX med motiv af køer (inderfoer) fra babyfutten.dk. Hun er særdeles tilfreds med den. Held og lykke. Jeg håber du finder en vogn du bliver glad for.

Anmeld

13. februar 2012

Thalia

Jeg kender kun Trille af omtale men jeg har hørt meget blandede meldinger om den.

Jeg tror det er en rigtig god vogn til prisen, men slid sætter vist hurtigere præg på den end på fx en Odder eller Emmaljunga vogn. Eksempelvis kender jeg flere der meget hurtigt har fået problemer med rust eller med at kalechen bliver løs.

Min tanke er at det er en rigtig god vogn til et enkelt barn, men jeg tror ikke man kan regne med at den holder til at 2-3 børn bruger den

Anmeld

13. februar 2012

Laulund87

Vi har en Trille Gigant og den kostede 4000 kr. Den er brugt MEGET på to år hvor der har været hårde vintre.

Vores datter skal snart ikke bruge den mere, men den kan snildt holde 2 år mere hvis det skulle være..

Kunne aldrig finde på at købe en vogn af mærket Odder, Emmaljunga osv til mange flere penge, efter jeg har haft Giganten.

Har dog en veninde som har haft Trille Fix og det var noget værre møg. Så Trille Gigant kan anbefales herfra!

Anmeld

13. februar 2012

Maja88

vi købte en start pakke ved online kids...

med i den var der en trille gigant luksus....

JEG ER BARE SÅ GLAD FOR MIN

den er dejlig let at gå med/få op i toget... synes det er en flot vogn... har brugt den meget på et år nu og den er næsten pakket sammen hver anden dag og der er bare ingenting med den...

det eneste jeg synes er svært fordi jeg er kortarmet og tyk er at få kassen af stellet.. men min mand klarer det så snildt

Anmeld

24. februar 2012

Pigent

Som sagt kender jeg ikke Trille, men kunne godt finde på at købe en når jeg engang skal have børn

Ønskebørn har Trille startpakker 

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbehoer/tilbehoers--og-startpakker/premium-startpakke/c-23/c-184/p-4193 (Med Gigant, den synes jeg ser bedst ud)

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbehoer/tilbehoers--og-startpakker/trille-startpakke/c-23/c-184/p-4190 

Anmeld

22. marts 2012

Judithc

Har lige købt en Trille Variant pakke og er yderst tilfreds.

Fik en Trille Variant barnevogn (lækker vogn)

Barnevogn sort incl lift og pusletaske. Liggemål 95 cm.

Tilbehør i Startpakken : Puslepude, dyne og pude, sengetøj 2 sæt, sød puslekurv,regnslag, myggenet, Godkendt barnevognssele, ammepude og badestol.
For kun 4000,-

Der er vidst ikke så mange tilbage på lager så man skal skynde sig.

Kan kun anbefale man køber denne pakke, var meget imponeret over alle de flotte ting der fulgte med.

Anmeld

24. marts 2012

Mom2

Det eneste man skal tænke på når man overvejer en Trille barnevogn er at Fix modellens stel ikke er behandlet og derfor let kan få rust hvis ikke man er god til at rengøre den. Deraf prisen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.